محافل قرآنی وزارت نیرو به یاد کودکان مظلوم غزه برگزار می‌شود
کد خبر: 4176243
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴

محافل قرآنی وزارت نیرو به یاد کودکان مظلوم غزه برگزار می‌شود

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو گفت: در پی شهادت بسیاری از کودکان و زنان مظلوم و بی‌گناه فلسطین در بیمارستان غزه و به شکرانه عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی و در حمایت از ملت غیور فلسطین محافل قرآنی ویژه کارکنان صنعت آب و برق کشور برگزار می‌شود.

مهدی قبادی، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری محافل قرآنی ویژه به میزبانی آب و برق استان‌های کشور گفت: تاکنون ۲۴ محفل قرآنی برگزار شده که این محافل در تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری جلسات تلاوت و استماع قرآن کریم و راهبرد شورای فرهنگی وزارت نیرو با عنوان قرآن‌دوستی در برابر قرآن‌سوزی دشمنان اسلام برگزار شده است.

وی افزود: در پی شهادت بسیاری از کودکان و زنان مظلوم و بی‌گناه فلسطین در بیمارستان غزه و به شکرانه عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی و در حمایت از ملت غیور فلسطین این محافل طی دو هفته آینده با حضور قاریان ممتاز بین‌المللی و کشوری، جامعه قرآنی، مدیران و کارکنان صنعت آب و برق شهرهای یاسوج، کرج، اردبیل و سمنان برپا می‌شود.

قبادی ادامه داد: بر همین اساس این محافل ۲۹ مهرماه در شهر یاسوج، محفل بعدی در تاریخ ۲ آبان‌ماه در شهر کرج و محفل بعدی دهم آبان‌ماه در شهر اردبیل و آخرین محفل در سمنان برگزار خواهد شد.   

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha