اعلام اسامی داوران هفدهمین جشنواره قرآن و نماز فرزندان کارکنان وزارت نیرو
کد خبر: 4169598
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰

اعلام اسامی داوران هفدهمین جشنواره قرآن و نماز فرزندان کارکنان وزارت نیرو

اسامی داوران هفدهمین جشنواره قرآن و نماز، ویژه فرزندان دختر و پسر کارکنان وزارت نیرو که به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای تهران برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش ایکنا، مرحله کشوری و اختتامیه هفدهمین جشنواره قرآن و نماز، ویژه فرزندان دختر و پسر کارکنان وزارت نیرو از صبح امروز سه‌شنبه ۲۸ شهریور در سالن برق منطقه‌ای تهران به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای تهران آغاز می‌شود.

داوطلبان در این مسابقات در رشته شفاهی شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ موضوعی قرآن و اذان و یک یا هر دو رشته کتبی شامل مفاهیم قرآن احکام و معارف نماز رقابت می‌کنند.

در مرحله مقدماتی این مسابقات بیش از ۶۸۰۰ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۳۶۱ نفر به مرحله کشوری راه پیدا کردند. در نهایت از این تعداد نیز ۱۴۰ نفر دختر و ۲۲۱ پسر از استان‌های مختلف در مرحله کشوری حاضر شدند.

داوری بخش بانوان را اساتیدی ازجمله خانم‌ها‌ فاطمه‌سادات حسینی؛ داوری حفظ و وقف و ابتدا؛ سکینه جعفرزاده؛ داوری صوت، سمیه حاجعلی؛ داوری لحن و اعظم الماسی؛ داوری تجوید را برعهده دارند. 

در بخش آقایان نیز اساتیدی ازجمله بهروز یاریگل؛ داوری بخش تجوید، حسن ربیعیان؛ بخش صوت، اکبر ملکشاهی؛ بخش لحن و محمدرسول تکبیری؛ بخش حفظ و وقف و ابتدا را برعهده دارند.

یادآور می‌شود هفدهمین جشنواره قرآن و نماز ویژه فرزندان دختر و پسر کارکنان وزارت نیرو در سال ۱۴۰۲ در دو مقطع تحصیلی و دو مرحله استانی و کشوری و به صورت حضوری برگزار شد.

انتهای پیام
captcha