برگزاری محافل انس با قرآن در جوار حرم مطهر رضوی
کد خبر: 1348979
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶

برگزاری محافل انس با قرآن در جوار حرم مطهر رضوی

گروه فعالیت‌های قرآنی: در آخرین هفته ماه صفر، محافل انس با قرآن در جوار حرم مطهر رضوی برگزار و به طور مستقیم از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) همزمان با هفته جاری به عنوان آخرین هفته از ماه صفر شش محافل انس با قرآن کریم در جوار حرم مطهر رضوی پیش‌بینی شده که برگزاری این محافل قرآنی از شنبه، هفتم دی‌ماه آغاز شده و تا روز پنجشنبه، 12 دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، گروه محافل و مسابقات قرآنی شبکه رادیویی قرآن این محافل انس با قرآن را که در جوار حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، به طور مستقیم پخش می‌کند.

محافل انس با قرآن کریم در حرم مطهر رضوی روزانه در دو نوبت برگزار می‌شود که در این محافل قرآنی، قاریان ممتاز و بین‌المللی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی به قرائت آیاتی از قرآن می‌پردازند.

این محافل قرآنی که هرشب از ساعت 18:30 تا 20 از رادیو قرآن پخش می‌شود، چهارشنبه 11 دی‌ماه در شب شهادت امام رضا(ع) از ساعت 22:30 تا 24 در رواق امام خمینی(ره) با حضور عموم زائران و عزاداران برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق رادیو قرآن بر روی موج اف ام ردیف 100 مگاهرتز این محافل قرآنی را به صورت زنده و مستقیم بشنوند.

captcha