۵ هزار عزادار حسینی از خدمات امدادی هلال‌احمر چهارمحال‌وبختیاری بهره‌مند شدند
کد خبر: 4159306
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۹

۵ هزار عزادار حسینی از خدمات امدادی هلال‌احمر چهارمحال‌وبختیاری بهره‌مند شدند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال‌وبختیاری گفت: جمعیت هلال احمر استان با برپایی موکب «شهدای امدادگر حسینی» موفق به خدمات‌رسانی به بیش از پنج هزار نفر از عزاداران حسینی شدند.

امدادرسانی هلال احمر

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان، مسعود مثنوی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال‌وبختیاری از ارائه خدمات اعضای جوان و داوطلب در دهه اول محرم در استان خبر داد و اظهار کرد: داوطلبان استان با مشارکت اعضای داوطلب، با برپایی 54 سفره حسینی به تعداد ۱۳ هزار و ۷۳۰ نفر خدمت‌رسانی کردند.

وی در ادامه بیان کرد: 18 ایستگاه سلامت، 6 فضای دوستدار کودک، حضور در همایش احلی من العسل و همچنین پوشش امدادی مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی از دیگر برنامه‌های اجرایی این جمعیت بود که توسط جوانان اجرا شد و بیش از پنج هزار نفر از این خدمات بهره‌مند شدند.

مثنوی گفت: جمعیت هلال احمر استان با برپایی موکب «شهدای امدادگر حسینی» موفق به خدمات‌رسانی به بیش از پنج هزار نفر از عزاداران حسینی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: 242 نفر از دوره آموزشی ایمنی هیئت‌های مذهبی و همچنین 225 نفر از آموزش‌های همگانی بهره‌مند شدند.

مثنوی تأکيد کرد: در طول دهه اول محرم، 156 امدادگر و نجاتگر در قالب 33 تیم در 20 حادثه‌ موفق به خدمات‌رسانی به 345 نفر شدند و 11 نفر به مراکز درمانی منتقل شده و سه مورد رهاسازی انجام شد.

انتهای پیام
captcha