یادبود شهید جاویدالاثر «احمدقلی قائدی بردشاهی» برگزار شد + فیلم
کد خبر: 4212624
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳

یادبود شهید جاویدالاثر «احمدقلی قائدی بردشاهی» برگزار شد + فیلم

مراسم یادبود شهید جاویدالاثر شهید «احمدقلی قائدی بردشاهی» روز گذشته در زادگاه این شهید والامقام در روستای آزادگان از توابع شهرستان بن برگزار شد.

شهید احمدقلی قائدی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید استان، مراسم یادبود شهید جاویدالاثر شهید «احمدقلی قائدی بردشاهی» روز گذشته هشتم اردیبهشت‌ماه در زادگاه این شهید والامقام در روستای آزادگان از توابع شهرستان بن برگزار شد.

اسماعیل عسگری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در جریان این مراسم اظهار کرد: شهید احمدقلی قائدی بردشاهی، ۲۰ ساله و مجرد در ۲۱ اسفندماه سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسید. 

وی ادامه داد: با قطعی شدن شهادت جاویدالاثر شهید احمدقلی قائدی بعد از ۴۰ سال، مراسم یادبود آن شهید در مسجد جامع روستای آزادگان شهرستان بن برگزارشد.

عسگری افزود: سنگ مزاری به یاد این شهید جاویدالاثر بعد از ۴۰ سال از عروج آسمانی او در زادگاهش روستای آزادگان و در جوار ۲ شهید دیگر این روستا نصب شد تا مأمنی برای دل پدر و مادر و خانواده شهید و آحاد مردم روستا باشد.

یادآور می‌شود، جمعی از مسئولان از جمله فرماندار و امام‌جمعه بن در مراسم یادبود شهید قائدی حضور داشتند و این برنامه معنوی با حضور پر شور اهالی روستا برگزار شد.

انتهای پیام
captcha