1000 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل راه‌آهن اردبیل – پارس‌آباد اختصاص یافت
کد خبر: 4007228
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲
همزمان با سفر رئیس‌جمهور به اردبیل؛

1000 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل راه‌آهن اردبیل – پارس‌آباد اختصاص یافت

وزیر راه و شهرسازی، گفت: راه‌آهن اردبیل – پارس‌آباد جزو مطالبات مردم بوده که برای تکمیل راه‌آهن اردبیل یک هزار میلیارد تومان در این سفر اختصاص داده می‌شود.

رضازاده// 1000 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل راه‌آهن اردبیل – پارس‌آباد اختصاص یافتبه گزارش ایکنا از اردبیل، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی، 30 مهرماه، در جلسه  شورای اداری استان اردبیل، اظهار کرد: برای پروژه بزرگراه پارس‌آباد - مشگین‌شهر که تصادفات زیادی در این مسیر اتفاق می‌افتد، اعتباری در این سفر برای پروژه پیش‌بینی شده بود که این اعتبار کافی نیست و از منابع دیگری اعتبار تخصیص داده می‌شود.

وی افزود: راه‌آهن اردبیل – پارس‌آباد جزو مطالبات مردم بوده که برای تکمیل راه‌آهن اردبیل، یک هزار میلیارد تومان در این سفر اختصاص داده می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی، به اهمیت راه و جاده‌سازی در استان اردبیل نیز اشاره و خاطرنشان کرد: رشد قابل توجه راه‌های استان اردبیل در سال‌های اخیر غیرقابل کتمان است اما این موضوع به معنای عدم توجه به حوزه راهسازی این استان نیست، چرا که نیاز استان اردبیل به راه و زیرساخت‌های حمل و نقل بالاست.

قاسمی بیان کرد: احداث بزرگراه‌ها هم در این استان مورد مطالبه مردم است و مقرر شده، سالانه 50 کیلومتر بزرگراه در این استان احداث شود.

وزیر راه و شهرسازی، ادامه داد: تداوم پروژه راه‌آهن اردبیل به پارس‌آباد و اتصال آن به جمهوری آذربایجان مطالبه مردم استان بوده و ما برای تحقق آن تلاش می‌کنیم.

وزیر راه و شهرسازی، بیان کرد: تونل دوم حیران واقع در جاده اردبیل - آستارا سال آینده تکمیل می‌شود که برای تکمیل این‌ تونل چهار هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده می‌شود.

انتهای پیام
captcha