لبخند رضایت بر لبان مردم اردبیل نشست
کد خبر: 4007316
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
دست پر رئیس‌جمهور در استان اردبیل؛

لبخند رضایت بر لبان مردم اردبیل نشست

مردم استان اردبیل، از سفر رئیس‌جمهور رضایت قابل توجهی دارند و حضور دولت را در استان مایه مباهات و دلگرمی می‌دانند.

رضازاده// رضایت اردبیلی‌ها از سفر رئیس‌جمهور به اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان، در هشتمین سفر استانی هیئت دولت با همراهی برخی وزرای دولت سیزدهم، 30مهرماه وارد استان اردبیل شد.

 بازدید از برخی پروژه‌ها، دیدار با نخبگان و منتخبان گروه‌های مختلف، دیدار با ایثارگران و خانواده‌های شهدا، حضور در جلسه شورای اداری استان و تشریح فعالیت‌ها و مصوبات، از جمله برنامه‌های رئیس‌جمهور در سفر یک‌روزه به اردبیل بود.

طبق بررسی‌های به عمل آمده، مردم استان اردبیل از سفر رئیس‌جمهور رضایت قابل توجهی دارند و حضور دولت را در استان مایه مباهات و دلگرمی می‌دانند.

ادامه سفر‌های استانی رئیس‌جمهور و وزرای دولت سیزدهم همچنان با استقبال مثبت چهره‌های سیاسی همراه شد، چرا که طبق آمار مشخص شده سفر‌های بدون تشریفات و بدون سر‌ و‌ صدای رئیس‌جمهور و حضور در جامعه و به‌ویژه استان‌ها، در پاسخ به نیاز مردم و اقدامی خوب و مؤثر در احیای امید در جامعه است.

انجام این اقدامات می‌تواند این پیام را داشته باشد که دولت به همراه وزرا، هم از پایین به بالا و هم از بالا به پایین مسیر اصلاح امور و رسیدگی به مشکلات مردم را دنبال می‌کنند.

بدون شک از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر آشنایی مستقیم و بی‌واسطه با مشکلات مردم که یکی از علل محبوبیت رئیس‌جمهور عنوان شده، به طوری که موضوع سفر‌های هفتگی هیئت دولت با اولویت استان‌های محروم و دیدار رودررو با مردم بوده و مهم‌ترین نتیجه این سفر‌ها امید و اعتمادی است که مردم در دیدار مستقیم با رئیس‌جمهور خود به دست می‌آورند.

این طور که به نظر می‌رسد، سفرهای استانی رئیس‌جمهور، هم از بُعد روانی و هم از دیدگاه جامعه‌شناختی، میزان اعتماد مردم به مسئول یا مسئولانی که به‌صورت مستقیم و نزدیک در‌جریان مشکلات آن‌ها قرار می‌گیرند، را افزایش داده و این مهم نشانه خوبی است.

دستاوردهای ارزشمند سفر رئیس‌جمهور به اردبیل

صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: سفر یک روزه رئیس‌جمهور به استان اردبیل، امری بسیار مثبت در راستای رفع مشکلات و توسعه استان بوده که خوشبختانه مایه مباهات مردم و مسئولان شده است.

رضازاده// رضایت اردبیلی‌ها از سفر رئیس‌جمهور به اردبیلوی با اشاره به این که احصای مشکلات مردم در مناطق محروم جزو اولویت‌های اساسی دولت بود، گفت: با این سفر یک روزه بسیاری از مشکلات این استان در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و نیز طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای و زیربنایی مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم توسط رئیس‌جمهور داده شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، تصریح کرد: بازدید از کشت و صنعت مغان و تحت پوشش قرار دادن 38 هزار هکتار اراضی منطقه با هدف تسریع در روند عملیاتی جزو اولویت‌های اساسی بوده که بی‌شک روزنه امیدی را در استان اردبیل به دنبال خواهد داشت.

بدری تصریح کرد: در این سفر 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای صنایع تولیدی استان تخصیص داده شده که بانک‌ها موظف شدند این امر را انجام دهند.

وی اظهار کرد: بیش از 8 هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی برای زیرساخت‌های استان از جمله خط راه‌آهن اردبیل به میانه و اردبیل به پارس‌آباد مغان تا مرز آذربایجان و نیز تکمیل و توسعه بزرگراه‌ها و راه‌های روستایی اردبیل تخصیص داده شده و ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی، ​استفاده از ظرفیت‌های کشت و صنعت مغان از تاکیدات رئیس‌جمهور در این سفر بود.

انتهای پیام
captcha