اختصاص منابع به مناطق کم‌تر توسعه‌یافته اولویت اساسی دولت است
کد خبر: 4007238
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
وزیر اقتصاد و امور دارایی در اردبیل:

اختصاص منابع به مناطق کم‌تر توسعه‌یافته اولویت اساسی دولت است

وزیر اقتصاد و امور دارایی، گفت: تخصیص منابع به مناطقی از کشور که کم‌تر مورد توجه قرار گرفته، اولویت اصلی دولت سیزدهم است.

رضازاده// اختصاص منابع به مناطق کم‌تر توسعه‌یافته اولویت اساسی دولت استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و امور دارایی، 30 مهرماه، در جلسه شورای اداری استان اردبیل، اظهار کرد: تخصیص منابع به مناطقی از کشور که کم‌تر مورد توجه قرار گرفته و این مسئله اولویت اصلی دولت سیزدهم است.

وزیر اقتصاد و امور دارایی، بیان کرد: روند توسعه اقتصادی استان اردبیل را که به مراودات تجاری در گمرک بیله‌سوار وابسته است، حل و فصل خواهیم کرد.

 وی همچنین با اشاره به اینکه تمرکززدایی می‌تواند به اتمام پروژه‌های زخمی و نیمه‌کاره در کشور کمک کند، افزود: این رویکرد اصلی ما در وزارت اقتصاد است و در این باره رایزنی‌های لازم را با سازمان برنامه و بودجه کشور انجام دادیم که بایستی نوع نگاه ما به نظام مدیریتی از حالت متمرکز به منطقه محور تغییر کند تا بتوانیم مشکلات موجود در شهرستان‌ها را حل کنیم.

وزیر اقتصاد و امور دارایی، بیان کرد: گمرک بیله‌سوار به صورت میدانی نیازمند رفع دو دسته مسائل جدی است که به محض بازگشت هیئت دولت به تهران رفع این دو دسته مشکل پیگیری خواهد شد.

وی افزود: بایستی نوع نگاه ما به نظام مدیریتی از حالت متمرکز به منطقه محور تغییر کند تا بتوانیم مشکلات موجود در شهرستان‌ها را حل کنیم.

انتهای پیام
captcha