وزیر میراث فرهنگی به دلیل کسالت جزئی عازم تهران شد
کد خبر: 4007112
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲

وزیر میراث فرهنگی به دلیل کسالت جزئی عازم تهران شد

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: سفر وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان اردبیل، طبق برنامه پیش رفت، اما به دلیل کسالت جزئی، امروز از فرودگاه تبریز عازم تهران شد.

رضازاده// وزیر میراث فرهنگی به دلیل کسالت جزئی عازم تهران شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، 30 مهرماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: سفر وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان اردبیل، طبق برنامه پیش رفت، اما به دلیل کسالت جزئی، امروز از فرودگاه تبریز عازم تهران شد.

وی با اشاره به اینکه برخی رسانه‌ها خبر سکته ضرغامی را منتشر کرده‌اند، گفت: خبر عارضه قلبی کذب بوده و خوشبختانه در حال حاضر، وضعیت عمومی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوب و مساعد است.

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: وزیر میراث فرهنگی، از روز گذشته با حضور در استان اردبیل، طبق برنامه‌های سفر کاری، در آئین‌های افتتاحی و مراسم حضور یافته و از شهرستان عنبران نمین نیز بازدیدی داشت.

فلاحی گفت: همچنین در این سفر، اعتباری در حدود یک هزار و 50 میلیارد ریال نیز به اجرای برنامه‌های توسعه‌ای بخش گردشگری استان اردبیل اختصاص یافت.

انتهای پیام
captcha