پکیج متنوع طبیعت گردی استان اردبیل نیازمند معرفی است
کد خبر: 4009610
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

پکیج متنوع طبیعت گردی استان اردبیل نیازمند معرفی است

معاون گردشگری استان اردبیل ارائه پکیج‌های طبیعت گردی را در رونق گردشگری استان مفید دانست و گفت: در این زمینه اقدامات لازم انجام می‌شود.

پکیج متنوع طبیعت گردی استان اردبیل نیازمند معرفی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، دهم آبان‌ماه، در جلسه انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری استان اردبیل، اظهار کرد: استان اردبیل از حیث تاریخی و طبیعت‌گردی بستر مناسبی جهت رونق صنعت گردشگری است و برای استفاده از این ظرفیت‌ها باید اقدامات عملی و علمی بیشتری در نظر گرفته شود.

وی به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: اقتصاد نباید بر پایه نفت استوار باشد و باید جایگزین مناسبی برای این ماده پیدا کرد که در این زمینه اقدامات لازم انجام می‌شود.

فرشی بیان کرد: آموزش و نظارت دقیق بر جایگاه راهنمایان گردشگری در راستای بالا بردن ظرفیت این تشکل امری مهم و ضروری است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به قابلیت‌های گردشگری استان ارائه پکیج‌های طبیعت‌گردی را در رونق گردشگری استان مفید دانست و افزود: طبیعت‌گردی به‌عنوان یکی از راه‌های معرفی قابلیت‌های گردشگری استان است و مقوله مهمی در جذب گردشگر به شمار می‌رود.

وی خواستار برنامه‌ریزی درون تشکیلاتی برای پساکرونا در راستای استفاده از ظرفیت‌های گردشگری شد و تصریح کرد: ایجاد تور‌های تخصصی برای نوروز سال ۱۴۰۱ و ایجاد تور‌های تخصصی برای بازنشستگان سازمان‌ها و ادارات باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha