روز سیاه کرونایی با ثبت ۱۲ فوتی در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3992905
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶

روز سیاه کرونایی با ثبت ۱۲ فوتی در چهارمحال‌وبختیاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری، ۱۳۴۸ نفر است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به‌نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، مجید شیرانی، رئیس این دانشگاه آمار جدید شیوع کرونا در استان را در دومین روز از شهریورماه سال ۱۴۰۰ تشریح و اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۹۲ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشتند که از این تعداد، ۲۷۳ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شدند.

وی افزود:در ۲۴ ساعت گذشته، نتیجه تست ۵۲۷ نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و ۸۱ نفر از بستری‌شدگان مشکوک به کووید-۱۹ در مراکز بیمارستانی استان مثبت قطعی اعلام شد.

شیرانی با تصریح اینکه هم اکنون ۶۸۳ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند، ادامه داد: از این تعداد، ۵۶۶ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری، ۱۳۴۸ نفر است.

شیرانی گفت: هم اکنون ۶۷ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند و تمامی شهرستان‌های ده‌گانه استان در وضعیت قرمز به لحاظ شیوع بیماری کرونا قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام
captcha