آمار فوتی‌های کرونا در چهارمحال‌وبختیاری باز هم دو رقمی شد
کد خبر: 3992085
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

آمار فوتی‌های کرونا در چهارمحال‌وبختیاری باز هم دو رقمی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در استان گزارش شد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، به‌نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، دکتر مجید شیرانی، رئیس این دانشگاه با تشریح آمار جدید شیوع کرونا در استان در سی‌اُمین روز از مردادماه سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۹۰۹ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشتند که از این تعداد، ۲۰۴ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شدند.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته، نتیجه آزمایش ۳۰۷ نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و ۷۲ نفر از بستری‌شدگان مشکوک به کووید-۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تأکید کرد: هم اکنون ۶۷۰ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۵۷۶ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماری هستند.

شیرانی در خصوص آمار فوتی‌های کرونا در استان، گفت: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری، ۱۳۲۶ نفر است.

شیرانی بیان کرد: هم اکنون ۷۲ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند، همچنین تمامی شهرستان‌های ده‌گانه استان در وضعیت قرمز به لحاظ شیوع بیماری کرونا قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام
captcha