درخشش دانشجویان چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن دانشگاه پیام‌نور
کد خبر: 4204510
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

درخشش دانشجویان چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن دانشگاه پیام‌نور

مسابقات سراسری قرآن کریم دانشجویان دانشگاه پیام‌نور کشور به میزبانی دانشگاه پیام نور فارس برگزار شد که دانشجویان چهارمحال و بختیاری حائز سه رتبه برگزیده شدند.

جشنواره قرآن و عترت

محمود خسروی، رئیس دانشگاه پیام‌ نور چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به افتخارآفرینی دانشجویان این دانشگاه در مرحله کشوری بیست‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت(ع) دانشجویان دانشگاه پیام‌نور، اظهار کرد: مسابقات سراسری قرآن کریم دانشجویان دانشگاه پیام‌نور کشور هفته قبل به میزبانی دانشگاه پیام نور فارس برگزار شد که دانشجویان چهارمحال و بختیاری حائز سه رتبه برگزیده شدند.

وی ادامه داد: بر این اساس، «سیدمحمد عسگرپور» از دانشگاه پیام‌نور مرکز فارسان رتبه اول را رشته پرسمان قرآنی جشنواره را کسب کرد.

خسروی تصریح کرد: همچنین «زهرا مداحیان» از دانشگاه پیام‌نور مرکز شهرکرد رتبه دوم را در رشته حفظ کل قرآن کریم و «سمیه نادری بنی» از دانشگاه پیام‌‌نور واحد فرخشهر رتبه دوم را در رشته حفظ مفاهیم قرآنی را به دست آوردند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان با تصریح اینکه از مجموع ۱۴۸ شرکت‌کننده در مسابقات قرآن امسال، ۱۶ دانشجوی دختر و پسر در رشته‌های مختلف بخش آوایی مسابقه دادند، افزود: دانشجویان برگزیده استان به دبیرخانه جشنواره در استان فارس معرفی شدند و پس از طی مراحل بازبینی مجدد آثار، به مرحله نهایی راه یافتند.

خسروی ادامه داد: بخش معارفی نیز به‌صورت مجازی و آنلاین با حضور ۲ هزار دانشجوی سراسر کشور برگزار شد و دانشجویان استان نیز در رشته‌های مختلف شرکت داشتند.

وی اظهار کرد: امسال در مجموع، ۱۴۸ دانشجو در بخش‌های آوایی، معارفی، هنری، ادبی و پژوهشی و در رشته‌های مختلف این رویداد قرآنی نام‌نویسی کردند. برگزیدگان کشوری جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشگاه پیام‌ نور به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که سال آینده به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می‌شود، راه یافتند.

انتهای پیام
captcha