برگزیدگان مسابقات قرآن روستاییان و عشایر چهارمحال‌وبختیاری معرفی شدند
کد خبر: 4197902
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳

برگزیدگان مسابقات قرآن روستاییان و عشایر چهارمحال‌وبختیاری معرفی شدند

برگزیدگان مرحله استانی بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن ویژه روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر از سوی کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان برگزار شد، معرفی شدند.

مسابقات قرآن روستائیان و عشایر  استان

عزت‌الله قادری، مسئول امور فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اعلام اینکه اسامی برگزیدگان مرحله استانی بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن ویژه روستاییان و عشایر استان که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برگزار شد اعلام شده است، اظهار کرد: بالغ بر ۲۵۰ نفر از جامعه روستایی و عشایری استان در این مسابقات ثبت‌نام کرده بودند که اسامی نفرات برتر استانی در این مسابقات برای اعزام به مرحله منطقه‌ای که به‌زودی با حضور برگزیدگان چند استان همجوار در اصفهان برگزار خواهد شد، مشخص شده است و از هم‌اکنون با برنامه‌ریزی منسجم برای مسابقات و برنامه‌های فرهنگی بعدی در دستور کار قرار دارد.

وی با اعلام اسامی نفرات برگزیده استان در بخش آقایان، ادامه داد: در رشته حفظ ۱٠ جزء قرآن‌ کریم علیرضا ولی، علی رضایی و عادل کمالی به ترتیب حائز عناوین اول تا سوم شدند. 

قادری افزود: علی خدادادی توانست مقام نخست را در رشته قرائت تحقیق کسب کند، یوسف وجدی دوم شد و مجتبی مقصودی به مقام سوم دست یافت. در رشته قرائت ترتیل نیز اکبر تیموری، هاشم اسماعیلی و حمیدرضا قنبری به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی تصریح کرد: در رشته قرائت تقلیدی حسین نوروزی حائز رتبه اول شد، محمد قائدی به مقام دوم دست یافت و حسن هاشمی توانست رتبه سوم را کسب کند. بهمن نظری، احسان باقری و رسول شکری نیز به عنوان برگزیدگان مسابقات در رشته اذان معرفی شدند.

قادری گفت: در رشته حفظ یک جزء، محمدرضا مردانی، داود اسدی و حامد حسینی به ترتیب حائز عناوین اول تا سوم شدند.

وی تصریح کرد: در بخش حفظ ۳۰ جزء و روانخوانی بخش کارمندان، محمود امیری، اسما طاعتی‌زاده، خانم منوچهری‌مقدم و هاجر عسگری به عنوان کارمندان برگزیده معرفی شدند؛ در همین رشته‌ها و در بخش فرزندان کارکنان نیز زهرا کرمی، مطهره زارعیان، یاسمین عباسی، پرستش فولادی و سیدمائده موسوی برگزیده شدند.

دبیر کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان نتایج مسابقات در بخش بانوان را نیز اعلام و بیان کرد: در رشته حفظ کل قران کریم زهرا عالیپور به مقام نخست دست یافت و کلثوم میری و هانیه محمدی دوم و سوم شدند. همچنین در رشته حفظ بیست جزء، صفورا میری و لیلا خدادادی به‌عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

قادری ادامه داد: زهرا نصیری، راضیه محمدی و صفیه حیدری توانستند در رشته حفظ ۱۰ جزء حائز عناوین اول تا سوم شوند. همچنین در رشته حفظ پنج جزء بزرگسالان، لیلا محمدی، سارا محمدی و سمیرا نصیری به ترتیب اول تا سوم شدند. در رشته حفظ پنج جزء نوجوانان نیز زهرا موثقی‌فر به عنوان حافظ برگزیده معرفی شد.

وی بیان کرد: در رشته حفظ یک جزء بزرگسالان، زهرا تیموری، شکوفه مردانی و نرگس پناهی اول تا سوم شدند و در بخش نوجوانان همین رشته نیز مهسا کیانی و فاطمه مومنی به عنوان برگزیده معرفی شدند.

قادری افزود: فاطمه محمدی، حدیث تیموری و مهناز باقری در رشته ترتیل بزرگسالان حائز عناوین اول تا سوم شدند؛ در ترتیل نوجوانان نیز فاطمه کریمزاده، زهرا میلاسی و مریم هاشمی به عنوان برگزیده معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha