سیاست دولت، توسعه فضای مدارس در شأن دانش‌آموزان است
کد خبر: 4170644
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

سیاست دولت، توسعه فضای مدارس در شأن دانش‌آموزان است

استاندار چهارمحال‌وبختیاری توسعه فضای مدارس و در شأن دانش‌آموزان را از سیاست‌‌های دولت دانست و گفت: باید آموزش‌ها کیفی‌سازی شده و فعالیت‌های ورزشی به‌صورت ویژه دیده شود.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری، استاندار امروز، اول مهرماه در ویژه‌برنامه آغاز سال تحصیلی در شهرکرد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: شکوفایی استعدادهای جوانان و رشد تا رده فرماندهی، دفاع از کشور و تمامیت ارضی و ایمن‌سازی کشور از جمله دستاوردهای دفاع مقدس بود.

وی افزود: دشمن جرئت ندارد تهدید نظامی که روی میز دارد را آزمایش کند زیرا اقتدار و آمادگی رزمندگان در دفاع مقدس را دیده و می‌داند حریف مردم و رزمنده‌های ایران نمی‌شود.

حیدری دانش‌آموزان را آینده‌سازان کشور دانست و تصریح کرد: همگان در راستای تقویت و توسعه علم و دانش وظیفه دارند. نیروی انسانی و نسل جوان مهم‌ترین سرمایه کشور هستند و همه باید تلاش کنیم تا این ظرفیت‌ها را شکوفا کنیم. 

وی با تأکيد بر اینکه باید حرفه‎‌آموزی بر مدرک‌گرایی پیشی بگیرد، گفت: یکی از رسالت‎‌های هنرستان‌ها حرفه‌آموزی است، هر دانش‌آموز باید در کنار تعلیم و تربیت یک حرفه را فرا بگیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: باید تمامی مدارس دولتی تقویت شوند و همه دانش‌آموزان به طور عادلانه از علم و دانش بهره‌‍ ببرند.

وی توسعه فضای مدارس و در شأن دانش‌آموزان را از سیاست‌‌های دولت دانست و گفت: باید آموزش‌ها کیفی‌سازی شده و فعالیت‌های ورزشی به‌صورت ویژه دیده شود.

حیدری با تأکید بر اینکه نباید دیگر شاهد کمبود معلم در مدارس باشیم، ادامه داد: با تدابیر اندیشیده شده از سوی دولت تمام موانع در کوتاه‌مدت و بلندمدت برطرف خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه دشمن با تمام ظرفیت به دنبال دور کردن دانش‌آموزان از هویت و رسالت خود هستند، گفت: شما فرزندان معنوی امام خمینی(ره) و شهدای بزرگ هستید و باید سربلند باشید و به ایرانی بودن و اصالت افتخار کنید.

انتهای پیام
captcha