عزم مدیران چهارمحال‌وبختیاری مبتنی بر تعامل با اصحاب رسانه است
کد خبر: 4167954
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

عزم مدیران چهارمحال‌وبختیاری مبتنی بر تعامل با اصحاب رسانه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری با تأکید بر اینکه عزم مدیریت استان مبتنی بر تعامل با اصحاب رسانه و خبرنگاران است، ادامه داد: این تعامل روز به روز پیشرفته‌تر و سازنده‌تر می‌شود و در راستای خدمت‌رسانی برتر و مطلوب‌تر قرار دارد.

محسن حسین میرزایی، معاون سیاسی استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، محسن حسین‌میرزایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری امروز، ۱۹ شهریورماه در نشست خبری مدیران کل فرهنگی استان با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه خبرنگاران حلقه واسط امین و صدیق میان مردم و مسئولان هستند، اظهار کرد: نقش، حضور و پیگیری دلسوزانه خبرنگاران در صحنه‌های مختلف در جای‌جای استان در کنار مردم و در میدان مشکلات کمکی برای مسئولان در راستای پیشرفت و تعالی مؤثر است. 

وی با ذکر اینکه عزم مدیریت استان مبتنی بر تعامل با اصحاب رسانه و خبرنگاران است، ادامه داد: این تعامل روز به روز پیشرفته‌تر و سازنده‌تر می‌شود و در راستای خدمت‌رسانی برتر و مطلوب‌تر قرار دارد؛ نشست امروز در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری ناظر بر اجرای گام دوم انقلاب و جهاد تبیین اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها است که در خط مقدم و پیشران اصلی جهاد تبیین هستند که این رسالت را ارج می‌نهیم.

وی با تصریح اینکه یکی از سیاست‌های اصلی دولت مردمی بودن مسئولان است، بیان کرد: سیاست اصلی استاندار در میدان بودن و مشکلات را در میدان احصا و مرتفع کردن و شریک بودن در غم و شادی مردم در همین راستاست که مدیران استان در جای‌جای استان حضور دارند؛ برپایی میزهای خدمت در مصلی‌های نماز جمعه در مرکز استان و تمامی شهرستان‌ها نیز از مصادیق مردمی‌بودن این دولت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: در دولت ۳ بخش و ۲ شهرستان اضافه شد و همچنین بخش قابل توجهی از اختلافات مرزی درون‌استانی و برون‌استانی در این دولت حل و فصل شده است. 

حسین‌میرزایی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و با تصریح اینکه ۶۸۲ نفر در این راستا پیش‌ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: رهبر معظم انقلاب چهار راهبرد امنیت، سلامت، مشارکت حداکثری و رقابت را برای انتخابات‌ امسال پیش روی ما ترسیم کرده‌اند که نصب‌العین قرار داده‌ایم. چهارمحال‌وبختیاری تنها استانی است که جلسات برنامه‌ریزی انتخابات امسال را از یک سال قبل یعنی اسفند ۱۴۰۱ آغاز کرده است.

انتهای پیام
captcha