اعلام نتایج نهایی پذیرش جامعه الزهرا(س) در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲
کد خبر: 4161711
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱

اعلام نتایج نهایی پذیرش جامعه الزهرا(س) در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

نتایج نهایی پذیرش مقطع سطح دو و بازپذیری جامعه الزهرا(س) در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.

اعلام نتایج نهایی پذیرش جامعه الزهرا(س) در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جامعه‌الزهرا(س)، نتایج نهایی پذیرش داوطلبان سطح ۲ و بازپذیری جامعه‌الزهرا(س) در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ ازسوی اداره کل سنجش و پذیرش این مؤسسه علمی حوزوی اعلام شد.

بر اساس این گزارش، داوطلبانی که نتیجه نهایی آنها «قبول» اعلام شده است، ضمن مطالعه کامل دفترچه راهنمای ثبت نام نهایی  حداکثر تا ۲۲ مرداد نسبت به ثبت نام نهایی اقدام کنند.

فرم «تعهدنامه سرپرست» باید با حضور داوطلب و سرپرست قانونی وی در یکی از دفاتر اسناد رسمی تکمیل و مهر شود؛ سپس اسکن رنگی و خوانا از فرم تکمیل شده و مهرشده به همراه اسکن سایر مدارک تایید نشده از سامانه «ثبت نام نهایی» ارسال شود.

افرادی که خودسرپرست هستند نیازی به مراجعه به دفاتر اسناد رسمی ندارند. این افراد می‌توانند با مراجعه به دفترچه راهنما از نحوه تکمیل و ارسال فرم ویژه خودسرپرستان اطلاع یابند.

اعلام نتایج نهایی داوطلبان سطح سه و چهار

همچنین خانم اشرف‌السادات ارمکان ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، گفت: جهت آرامش خاطر پذیرفته‌شدگان و انجام ثبت نام نهایی قبل از ایام اربعین حسینی، اعلان نتایج نهایی داوطلبان سطح دو و بازپذیری جامعه الزهرا(س) دو هفته زودتر از زمان اعلام شده، انجام شده است.

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) اظهار کرد: نتایج نهایی داوطلبان سطح سه و چهار هفته آینده اعلام می‌شود.

وی افزود: دارندگان مدرک دیپلم از مدارس علوم و معارف اسلامی؛پذیرفته شدگانی که دارای سابقه تحصیلات حوزویِ کمتر از ۷۵ واحد درسی هستند؛ دارندگان مدرک کاردانی و بالاتر که واحدهای همسو با دروس حوزوی را در دانشگاه گذرانده باشند و تمامی پذیرفته‌شدگان دوره بازپذيري لازم است جهت معادل‌سازی دروس گذرانده تا تاریخ ۲۷ مرداد نسبت به ارسال مدارک خواسته شده، طبق مندرجات دفترچه، اقدام کنند.

ارمکان با تصریح بر اینکه تمامی داوطلبان پذیرفته شده دفترچه راهنمای ثبت نام نهایی را به دقت مطالعه کنند، گفت: شیوه آموزش طبق انتخاب متقاضیان است و بر این اساس، پذیرفته‌شدگان لازم است راهنمای شیوه آموزشی و اطلاعات مربوط به سامانه ها را به دقت مطالعه کنند.

وی اضافه کرد: داوطلبانی که نتیجه آزمون آنها «در حال بررسی» اعلام شده است نیازمند بررسی بیشتر بوده و در صورت پذیرش نهایی، از نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ (بهمن ۱۴۰۲) مشغول به تحصیل خواهند شد.

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان کرد: پذیرفته شدگان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه پذیرش جامعه‌الزهرا(س) به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha