ثبت‌نام آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) تمدید شد
کد خبر: 4193579
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

ثبت‌نام آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) تمدید شد

مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون ورودی داوطلبان سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تا ۱۲ بهمن ماه خبر داد.

ارسال/ ثبت نام آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) تمدید شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جامعه الزهرا(س)، اشرف‌السادات ارمکان؛ مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی داوطلبان سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ جامعه الزهرا، گفت: مهلت ثبت‌نام آزمون ورودی داوطلبان در سطوح دو، سه، چهار و بازپذیری تا ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ تمدید شد.

مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) با بیان اینکه ثبت‌نام به صورت مجازی انجام می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب آگاهی بیشتر به سامانه سنجش و پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir مراجعه کنند.

ارمکان با اشاره به اینکه تحصیل در جامعه الزهرا(س) به سه شیوه حضوری، مجازی (آنلاین) و غیرحضوری ارائه می‌شود، گفت: داوطلبان سطح دو می‌توانند به شیوه‌های حضوری تمام‌وقت و یا نیمه‌وقت، غیرحضوری و مجازی (آنلاین) تحصیل کنند.

وی به پذیرش در مقطع تحصیلی سطح سه اشاره کرد و افزود: امسال ۱۳ رشته تحصیلی سطح سه شامل تاریخ اسلام، تبلیغ با گرایش حج، تربیت دینی کودک و نوجوان، مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی، مدیریت آموزشی، تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول، فلسفه اسلامی، کلام اسلامی، کلام اسلامی با گرایش امامت، زبان و ادبیات عربی، علوم و معارف حدیثی و مطالعات اسلامی زنان به صورت حضوری ارائه شده است.

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س)، اضافه کرد: مقطع تحصیلی سطح سه همچنین در رشته‌های تاریخ اسلام، تبلیغ با گرایش حج، تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول و کلام اسلامی به شیوه مجازی (آنلاین) و در سه رشته تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول و کلام اسلامی به شیوه آموزش غیرحضوری پذیرش دارد.

ارمکان یادآور شد: علاوه بر دارندگان مدرک سطح ۲ حوزه، دارندگان مدرک کارشناسی پیوسته در ۷۲ رشته همسوی دانشگاهی می‌توانند در مقطع تحصیلی سطح ۳ ثبت نام کنند. البته این افراد ملزم به گذراندن واحدهای پیش نیاز (حداکثر تا ۵۶ واحد) و جبرانی (حداکثر تا ۱۹ واحد) بر اساس رشته دانشگاهی و رشته انتخابی شان در جامعه الزهرا هستند.

وی بیان کرد: در مقطع تحصیلی سطح چهار جامعه الزهرا، رشته‌های تحصیلی تفسیر تطبیقی، فقه خانواده، کلام اسلامی، حکمت متعالیه و تاریخ و سیره پیامبر اعظم(ص) ارائه می‌شود.

مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا یادآوری کرد: رشته‌های تحصیلی سطح ۴ به صورت حضوری برگزار می‌شود و شرط پذیرش در آن دارا بودن مدرک سطح ۳ حوزه است.

ارمکان در پایان یادآور شد: آزمون ورودی جامعه الزهرا به صورت همزمان در ۳۱ مرکز استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha