استاندار چهارمحال‌وبختیاری روز خبرنگار را گرامی داشت
کد خبر: 4160943
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸

استاندار چهارمحال‌وبختیاری روز خبرنگار را گرامی داشت

استاندار چهارمحال و بختیاری در آستانه ۱۷ مردادماه، مصادف با سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، در پیامی این روز را تبریک گفت.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال‌ و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری در آستانه ۱۷ مردادماه، مصادف با سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، در پیامی این روز را تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«۱۷ مرداد ماه که با مفهوم سترگ شهادت عجین شده یادآور ایثار و جانفشانی زنان و مردانی است که گران‌ترین سرمایه، یعنی آبرو و زندگی خویش را وقف حقیقت‌نگاری و اشاعه‌ راستی و درستی در ساحت مقدس قلم کرده‌اند.

خبرنگاری بیشتر از آنکه یک شغل باشد عشق است و فعالان این عرصه که پیشروان آگاهی‌بخشی و طلایه‌داران دفاع از آرمان‌های والای انسانی هستند به‌حق عاشقانی هستند که دلسوزانه و دغدغه‌مندانه به واقعیت جامعه می‌پردازند و کژی‌ها و کاستی‌ها را منعکس می‌کنند.

کسانی که برای بازنمایی حقایق شب و روز نمی‌شناسند تا آئینه‌ای باشند برای انتشار پرتکرار مردم‌مداری و مانایی صداقت. 

مجاهده در راه خدمت به مردم و قلم‌فرسایی در راستای اعتلای جامعه اسلامی بی‌شک اجر و پاداشی بی‌نظیر نزد پروردگار علیمی خواهد داشت که در کلام مقدسش به قلم و آنچه می‌نویسد سوگند یاد کرده است.  

اینجانب روز خبرنگار را که مصادف با سالروز شهادت شهید محمود صارمی است به فعالان عرصه خبر تبریک عرض می‌کنم.

برای شما بهروزی و سلامتی را از خداوند منان مسئلت دارم و امیدوارم در مسیر پر فراز و نشیب اطلاع‌رسانی همواره در راه روشن حقیقت و ارزش‌های اخلاقی ثابت قدم بمانید». 

انتهای پیام
captcha