مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری معارفه شد
کد خبر: 4156355
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری معارفه شد

در مراسمی با حضور مدیرکل دفتر نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان استانی از زحمات حجت‌الاسلام حبیب‌الله زمانی، مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان تجلیل و حجت‌الاسلام باقر مختاری به عنوان مسئول جدید این حوزه منصوب شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، امروز ۲۸ تیرماه در مراسمی با حضور مدیرکل دفتر نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان استانی از زحمات حجت‌الاسلام حبیب‌الله زمانی، مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان تجلیل و حجت‌الاسلام باقر مختاری به عنوان مسئول جدید این حوزه منصوب شد.

حسین برزگر، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری در آیین تودیع و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: برای کار کردن ببش از علم و تجربه، روحیه لازم است و جهاد کشاورزی با همین روحیه توانسته تولیدات خود را از 250 هزار تن در سال‌های نخستین انقلاب به یک میلیون و 650 هزار تن و به عبارتی به افزایش شش برابری برساند.

وی افزود: کشور ما با توجه به وضعیت اقتصادی و دشمنی‌های کشور‌های خارجی مصمم است که موانع موجود را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد و در سازمان جهاد کشاورزی تلاش خواهیم کرد تا نرخ خودکفایی در مواد غذایی را افزایش دهیم.

همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله رحمانی‌مهر، مدیرکل دفتر نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در این آیین با تأکيد بر اینکه  سازمان جهاد کشاورزی درتحقق شعار سال یعنی مهارم تورم و رشد تولید  وظیفه مستقیم را بر عهده دارد، بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی به عنوان زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی، وظیفه تأمین امنیت مواد غذایی را برعهده دارد که حاصل زحماتِ کشاورزان، دامداران و صیادان پرتلاش است.

وی در ادامه تأکيد کرد: تلاش سازمان جهاد کشاورزی بر این است که تمام‌قد خادم مردم باشد و بتواند روزی مردم را بر سر سفره‌هایشان فراهم آورد و همچنین اتفاقات و اقداماتی را که سازمان انجام می‌دهد باید برای مردم تبیین کند.

رحمانی‌فر گفت: در سازمان جهاد، مسئولیت ریاست سازمان و حوزه نمایندگی ولی‌فقیه حکم دو بال را دارند تا بتوانند کارهای سازمان را به سمت جلو حرکت دهند و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان، حاکم شرع در حوزه جهاد کشاورزی است.

انتهای پیام
captcha