نشریه کاشف منتشر شد + دانلود
کد خبر: 4101540
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶

نشریه کاشف منتشر شد + دانلود

دویست و شصت و ششمین شماره هفته‌نامه فرهنگی ـ خبری کاشف زیر نظر مدرسه دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران منتشر شد.

نشریه کاشفبه گزارش ایکنا، دویست و شصت و ششمین شماره هفته‌نامه فرهنگی ـ خبری کاشف زیر نظر مدرسه دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران با موضوع گزارش‌ها و تحلیل‌ها در زمینه ارائه روش‌های تدبر در قرآن منتشر شد.

در تهیه این شماره آسیه سخی، مسئول کارگروه، مریم پسیان، سرپرست مدرسه و طاهرخانی، از اعضای مدرسه مشارکت دارند.

از مطالب این شماره می‌توان به تأمل در روش‌های تدبر، گزارش‌ عملکرد کارگروه روش‌های تفکر در قرآن، فعالیت‌های سال 1400، برنامه کارگروه‌ روش‌های تفکر در ماه رمضان، تدبر به وسعت شهرها، گزارش عملکرد میعادگاه تاکستان، گزارش برگزاری دوره‌های تدبر در مدرسه علوم انسانی، آغاز سیر مطالعاتی کتب همراه با دوره‌های تدبر و ... اشاره کرد.

در مطلبی که به دوره‌های تدبر در مدرسه علوم انسانی اختصاص دارد آمده است: «مدرسه علوم انسانی از زمستان 1400 با همکاری مدرسه تدبر شروع به برگزاری دوره‌های روش‌های تدبر نمود. بدین نحو که در تبلیغی یکپارچه و ذیل مدرسه تدبر با عنوان «ویژه علاقه‌مندان به مباحث انسان‌شناسی»، مخاطبان متمایز شدند و در کلاس قرار گرفتند. دوره‌های زمستان پارسال و بهار و تابستان امسال بدین نحو پیگیری شدند.

در پاییز 1401 با توجه به تغییر نظام آموزشی تدبر و درخواست از مدارس تخصصی به عنوان درگاه ورودی تدبر، مدرسه علوم انسانی به صورت مستقل و برای یک برنامه 10 ساله شروع به جذب ورودی کرد.

با توجه به سبقه تدبری اعضای مدرسه علوم انسانی در اغلب کلاس‌ها ـ چه حضوری یا مجازی ـ مربی لازم برای دوره‌ها وجود داشت، چه اینکه این آموزش دادن خود بستری برای ارتقای مربی است».

نشریه کاشف

انتهای پیام
captcha