مشکل واحدهای تولیدی را با همکاری بانک‌های عامل برطرف می‌کنیم
کد خبر: 4033327
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

مشکل واحدهای تولیدی را با همکاری بانک‌های عامل برطرف می‌کنیم

استاندار اردبیل به همکاری بانک‌های عامل با واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران توصیه کرد و گفت: خوشبختانه با حضور بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی روند توسعه و پیشرفت رو به موفقیت است و در هر جلسه به مشکلات حدود ۲۰ واحد تولیدی استان رسیدگی می‌شود.

حامد عاملی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل، امروز، ۱۳ بهمن‌ماه، در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد: وظیفه اصلی کارگروه ستاد تسهیل استانی رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری است و اینکه هر هفته تعدادی پرونده دارای مشکل بررسی می‌شود باید به نتیجه قابل قبول ختم شود.

وی، با بیان اینکه وظیفه نظارت بر اجرای مصوبات کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید برعهده‌ سازمان صمت است، افزود: سازمان صمت هر هفته تعدادی از پرونده دارای مشکل را به ستاد تسهیل معرفی می‌کند تا با بررسی بیشتر به نتیجه قابل قبول برسیم و مصوبه این ستاد حکم قانون را دارد و بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی بایستی به این مصوبات عمل کنند.

استاندار اردبیل، از بررسی جدی مشکل واحدهای تولیدی استان خبر داد و گفت: برخی واحدها در مسیر فعالیت خود با موانعی مواجه هستند که مسائل در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور طرفین بررسی و راهکار مناسب برای باز کردن گره‌های احتمالی ارائه می‌شود.

عاملی، بانک‌های عامل را به همکاری با واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران توصیه کرد و افزود: خوشبختانه با حضور بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی روند توسعه و پیشرفت رو به موفقیت است و در هر جلسه به مشکلات حدود ۲۰ واحد تولیدی استان رسیدگی می‌شود و تاکنون صدها مورد بررسی، و بیشتر موارد رفع موانع شده است.

وی، در رابطه با استفاده از محصولات تولید شده در داخل استان، گفت: به منظور حمایت از واحدهای فعال در داخل استان باید در ساخت جهش تولید مسکن، ساخت اقدام ملی مسکن و بنای ادارات دولتی از محصولات با کیفیت تولید شده در استان استفاده شود و برای حفظ تولید و اشتغال‌زایی بیشتر، این هماهنگی ضرورت دارد و استفاده از تولیدات استان در شرایط مساوی مقرون به صرفه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha