بستر حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان اردبیل ایجاد شود
کد خبر: 4033230
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

بستر حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان اردبیل ایجاد شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: باید بستر و زمینه حمایت از بخش خصوصی و تولیدکنندگان استان اردبیل با هدف رونق و رشد بخش اقتصادی در استان، ایجاد شود.

یاسر عبداللهی استانداری اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، یاسر عبداللهی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، روز گذشته 12 بهمن‌ماه، در بازدید از غرفه‌های نمایشگاه اردبیل، با غرفه‌داران گفت‌وگو کرده و در جریان مشکلات بافندگان فرش دستباف استان اردبیل قرار گرفت و اظهار کرد: باید بستر و زمینه حمایت از بخش خصوصی و تولیدکنندگان در استان ایجاد شود.

وی، با تأکید بر ضرورت حل مشکلات فعالان عرصه فرش دستباف اردبیل، بیان کرد: با استفاده از ظرفیت خوشه صنعتی فرش دستباف و با هماهنگی بین سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط، تلاش خواهیم کرد تا مشکلات این صنعت به حداقل برسد که به همین منظور نیازمند اتخاذ تصمیمات اساسی و مهم هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، ادامه داد: تمام تلاش و جدیت ما بر این است که در راستای دستیابی به اهداف مورد نظر جامه عمل بپوشانیم که این موضوع برای تحقق اهداف مورد نظر باید مورد توجه واقع شود که به همین منظور از ظرفیت‌های موجود استفاده می‌شود تا مشکلات و موانع موجود به حداقل برسد.

عبداللهی اظهار کرد: تمهیدات لازم در راستای برگزاری این نمایشگاه‌ها در استان اندیشیده شده که بی‌شک ما را در تحقق اهداف مورد نظر برای معرفی محصولات تولیدی استان و سایر استان‌های کشور رهنمون خواهد شد که این موضوع بیش از هر مسئله دیگری بایستی مورد توجه واقع شود تا شاهد توسعه و روند حوزه اقتصادی باشیم.

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دست‌باف استان اردبیل از تاریخ 11 تا 15 بهمن‌ماه در قالب 40 غرفه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل دایر است.

این نمایشگاه با حمایت مالی شرکت شهرک‌های صنعتی در قالب برنامه‌های حمایتی خوشه صنعتی فرش دستبافت استان و با پرداخت ۸۰ درصد اجاره غرفه توسط شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha