پیام تشکر استاندار اردبیل از همراهی و همدلی مردم استان در سفر ریاست جمهوری
کد خبر: 4008004
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

پیام تشکر استاندار اردبیل از همراهی و همدلی مردم استان در سفر ریاست جمهوری

استاندار اردبیل با صدور پیامی از همراهی و همدلی مردم استان در سفر ریاست جمهوری تقدیر و تشکر کرد.

پیام تشکر استاندار اردبیل از همراهی و همدلی مردم استان در سفر ریاست جمهوریبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، سوم آبان‌ماه، با صدور پیامی از همراهی و همدلی مردم استان در سفر ریاست جمهوری قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

«اکنون که با همراهی و همدلی مثال زدنی همه هم استانی‌های عزیز، سفر پرخیر و برکت ریاست جمهوری و تعدادی از وزرای محترم به استان با تصمیماتی امیدوارکننده به اتمام رسیده، لازم می‌دانم از جانب خود و به نیابت از هیات محترم دولت از آحاد مردم شریف و خونگرم استان اردبیل تقدیر و تشکر نمایم.
با وجود شور و شوق بسیاری که در مردم استان جهت دیدار با رئیس جمهور محبوب شان وجود داشت، بدلیل شرایط کرونایی و محدودیت‌های ناشی از آن، حضور عموم مردم استان جهت این دیدار‌های گسترده فراهم نشد، لکن این سفر برکات بسیار ارزشمندی از جمله آشنایی نزدیک و ملموس دولت محترم و شخص ریاست محترم جمهور نسبت به مسایل و مشکلات مردم استان، به ویژه شناخت و اتخاذ تدابیری برای توسعه ظرفیت‌های اقتصادی، ایجاد اشتغال، رونق تولید، تقویت زیرساخت‌ها و پروژه‌های پیشران استان، تخصیص اعتبارات ملی برای پروژه‌های نیمه تمام استان، بررسی و احیای واحد‌ها و طرح‌های راکد، حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاری داخلی و رفع مشکلات مردم و به خصوص محرومین و مناطق مختلف استان داشته و تاثیرات بسیار مهمی در پیشرفت استان برجا خواهد گذاشت و به نوعی می‌توان گفت قطار توسعه و پیشرفت استان با این سفرِ به هنگام، سرعت دوچندانی پیدا خواهد کرد.

جا دارد از مردم شریف استان که در سراسر استان با تواضع و خونگرمی کم نظیر، از ریاست محترم جمهوری و وزرای محترم استقبال کرده و مسایل و مشکلات مبتلابه منطقه را با متانت و بزرگواری مطرح نمودند، قدردانی و تشکر داشته باشم.

از همراهی و جدیت نماینده محترم ولی فقیه در استان و طرح دغدغه‌های بحق تمام مناطق استان خطاب به ریاست محترم جمهور، از پیگیری‌ها و تلاش نمایندگان محترم مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی، از نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی، مدیران دستگاه‌های اجرایی، ائمه جمعه استان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف مردم و نخبگان، از رسانه‌های استان، خبرگزاری ها، پایگاه‌های خبری، مطبوعات محلی و... که از روز‌های پیش از سفر و در حین آن تلاش چشمگیری در این خصوص نمودند، صمیمانه سپاسگزارم.

بدون شک این سفر و حضور علاقمندانه ریاست محترم جمهوری در استان، مبداء تحولات ارزشمندی در سطح استان خواهد شد و این نشانگر توجه عالی‌ترین مقام اجرایی کشور به توازن منطقه‌ای و عدالت در توسعه مناطق کم برخوردار کشور است. قطعا انشاءالله بزودی آثار و برکات این سفر در استان عزیزمان بروز و ظهور پیدا خواهد کرد.»

انتهای پیام
captcha