اجرای پروژه‌های بزرگ را بدون تکیه بر اعتبارات دولتی اجرا می‌کنیم
کد خبر: 4007121
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷

اجرای پروژه‌های بزرگ را بدون تکیه بر اعتبارات دولتی اجرا می‌کنیم

وزیر راه و شهرسازی گفت: در اجرای پروژه‌های بزرگ به اعتبارات دولتی تکیه نمی‌کنیم و به همین منظور از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها بی‌بهره نخواهیم ماند.

رضازاده// اجرای پروژه‌های بزرگ را بدون تکیه بر اعتبارات دولتی اجرا می‌کنیمبه گزارش ایکنا از اردبیل، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی، 30 مهرماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: مشکلات استان اردبیل، در تمامی حوزه‌های وزارت راه و شهرسازی، بررسی و به رئیس‌جمهور منتقل می‌شود که در این زمینه با توجه به اینکه موضوع مسکن، موضوع مهمی در کشور است، بنابراین درصدد هستیم سهم هزینه مسکن در کشور را نیز ارتقا بخشیم.

قاسمی افزود: بانک‌ها برای ارائه تسهیلات به متقاضیان سود 18 درصدی در نظر گرفته‌اند که این سود را برای افراد نیازمند و کم‌درآمد متحمل می‌شویم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: خوشبختانه وضعیت مصالح ساختمانی سیمان و فولاد در کشور مناسب و کافی است و در حال تغییر در نظام ساخت و ساز در کشور هستیم تا با بهره‌گیری از فناوری‌های جدید کیفیت ساخت و ساز را به لحاظ مصرف انرژی ارتقا بخشیم.

وی اظهار کرد: در اجرای پروژه‌های بزرگ به اعتبارات دولتی تکیه نمی‌کنیم و به همین منظور از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها بی‌بهره نخواهیم ماند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: تلاش برای اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام با جدیت ادامه دارد و در همین راستا دو هزار میلیارد تومان برای مصوبات این سفر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha