پروژه احداث باند دوم جاده پارس‌آباد ـ اردبیل هرچه سریع‌تر تکمیل شود
کد خبر: 4007043
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
رئیس‌جمهور:

پروژه احداث باند دوم جاده پارس‌آباد ـ اردبیل هرچه سریع‌تر تکمیل شود

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی گفت: با توجه به اهمیت پروژه احداث جاده پارس‌آباد ـ اردبیل در کاهش تلفات جاده‌ای، انتظار می‌رود این پروژه هرچه سریع‌تر تکمیل شود.

رضازاده// پروژه احداث باند دوم جاده پارس‌آباد - اردبیل هر چه سریع‌تر تکمیل شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، 30 مهرماه در بازدید از پروژه احداث باند دوم جاده پارس‌آباد ـ اردبیل، اظهار کرد: کار اگر با جدیت دنبال شود، شاهد کاهش تلفات جاده‌ای خواهیم بود و بی‌شک مهمترین موضوع کاهش تلفات انسانی در این مسیر است.

وی ضمن تقدیر از زحمات مسئولان این پروژه، اظهار کرد: ان‌شاءالله زمان‌بندی می‌شود تا در زمان کمتری با جذب اعتبارات، پروژه تکمیل شود، چراکه 9 سال است که پروژه ادامه دارد و باید زودتر تکمیل شود. در تهران هم باید جذب بودجه پیگیری شود تا اعتبارات لازم در بودجه 1401 و 1402 گنجانده شود.

هچمنین بعد از بازدید از پروژه احداث جاده پارس‌آباد ـ اردبیل و بزرگ‌ترین شهرک گلخانه‌ای کشور، جلسه شورای اداری استان اردبیل نیز با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود و وزرای اعزامی به شهرستان‌های مختلف استان گزارش خود را از مسائل و مشکلات مناطق مورد بازدید ارائه خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha