مطالبه مردم از دولت آینده مبارزه با فساد و عدالت‌محوری است
کد خبر: 3977976
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳

مطالبه مردم از دولت آینده مبارزه با فساد و عدالت‌محوری است

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، با اشاره به اینکه مطالبه مردم از دولت آینده مبارزه با فساد و عدالت‌محوری است، افزود: مردم در حال حاضر به دنبال روی کارآوردن دولتی انقلابی و جهادی هستند تا مشکلات کشور را با مدیریت جهادی برطرف کند.

مطالبه مردم از دولت آینده مبارزه با فساد و عدالت‌محوری استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن محسنی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، 26 خردادماه، در جلسه تجلیل از برندگان رویداد چالش مهندسی اجتماعی در اردبیل، اظهار کرد: مردم در حال حاضر به دنبال روی کارآوردن دولتی انقلابی و جهادی هستند تا مشکلات کشور را با مدیریت جهادی برطرف کند.

وی با اشاره به لزوم اجرای گفتمان عدالت محور و مبارزه با فساد به عنوان محور اصلی دولت آینده، اظهار کرد: درصدد هستیم در انتخابات 1400، مردم با هوشیاری و بصیرت وارد میدان شده و فردی کاردان و اصلح را که در مدیریت امور مختلف کشور خبره و آگاه باشد انتخاب کنند.

محسنی ادامه داد: جامعه ایران اسلامی به دولتی نیاز دارد که برای رفع مشکلات کشور جهادی‌وار عمل کرده و با از بین بردن مانع‌ها و مشکلات راه رسیدن به پیشرفت و توسعه را رقم بزند که این موضوع در حال حاضر به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، گفت: مشارکت بانوان در بسیاری ار عرصه‌ها بسیار حائز اهمیت و اساسی بوده و در ارتقای بصیرت و آگاهی خانواده‌ها موثر است که به همین منظور درصدد هستیم برای تدوین طرح‌های فرهنگی کاهش آسیب‌های اجتماعی از ظرفیت بانوان بهره‌گیری کنیم.

محسنی تصریح کرد: ترویج فرهنگ دینی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نیازمند همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه بوده که با در نظر گرفتن نیازهای مناطق مختلف استان باید به آن پرداخته شود.

انتهای پیام
captcha