اعضای کابینه دولت دوازدهم در رفع مشکلات مردم ناتوان بود
کد خبر: 3980588
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷

اعضای کابینه دولت دوازدهم در رفع مشکلات مردم ناتوان بود

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، گفت: مشکلات در طی سال‌های اخیر تلنبار شده و اعضای کابینه دولت دوازدهم نتوانست آن‌ها را برطرف کند.

رضازاده// اعضای کابینه دولت دوازدهم در رفع مشکلات مردم ناتوان بودسیدغنی نظری‌خانقاه، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: ویژگی‌های شخصیتی و کاری کابینه آیت‌الله رئیسی برای مجلس بسیار مهم است، چرا که مشکلات در طی سال‌های اخیر تلنبار شده و اعضای کابینه دولت دوازدهم نتوانست مشکلات را برطرف کند.

وی بیان کرد: اگر کابینه دولت آیت‌الله رئیسی شبیه دولت فعلی باشد، مشکلات همچنان روی زمین باقی می‌ماند که بنابراین نیاز است برای رفع مشکلات اقدامات لازم و اساسی انجام یافته و با انتخاب مدیر مردمی راه‌حلی اساسی و قابل قبول برای حل مشکلات پیاده‌سازی کنیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، گفت: نگاه به تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی اولویت اساسی است که در این زمینه رفع مشکلات سرمایه‌های اجتماعی از دست رفته نظام را بازگرداند.

نظری‌خانقاه بیان کرد: اعتماد به جوانان در دولت آیت‌الله رئیسی باید ملموس باشد و با توجه به این که کاردانی و کارآمدی مدیران دولت آیت‌الله رئیسی برای مجلس بسیار مهم است، بایستی انتخاب اعضای کابینه مناسب مدنظر این دولت در چینش کابینه باشد.

وی تصریح کرد: حتماً با کار جهادی مشکلات حل می‌شود که بنابراین نیاز است مدیران کار جهادی را قبل از شعار انجام دهند و تاکنون صف طولانی مرغ و گوشت با شعار و وعده حل نشده که بایستی اقدامات اساسی برای حل مشکلات بازار انجام یافته است.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی، گفت: امیدواریم ترکیب کابینه آینده امیدآفرین و متشکل از چهره‌های جوان، انقلابی و باانگیزه باشد.

انتهای پیام
captcha