انتظار از دولت عدالت‌محور اجرای قانون رفع تبعیض است
کد خبر: 3997505
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
نظری‌خانقاه:

انتظار از دولت عدالت‌محور اجرای قانون رفع تبعیض است

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس، گفت: مطالبه مردم از دولت عدالت‌محور استفاده از نیروهای توانمند در مناطق مختلف کشور و اجرای قانون رفع تبعیض و جلوگیری از تمرکزگرایی است.

رضازاده// انتظار از دولت عدالت‌محور اجرای قانون رفع تبعیض استسید غنی نظری‌خانقاه، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: مطالبه مردم از دولت عدالت‌محور استفاده از نیروهای توانمند در مناطق مختلف کشور و اجرای قانون رفع تبعیض و جلوگیری از تمرکزگرایی است.

وی بیان کرد: توجه به این مسئله همیشه خروجی‌های خوبی داشته و زمانی که به تمرکزگرایی توجه شده، نتایج مطلوب و مورد انتظار نبوده است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس، گفت: تمرکزگرایی به عنوان آفت اصلی توسعه متوازن است و این مسئله متأسفانه در تمرکز نیروها در سرمایه‌گذاری‌های بزرگ و استفاده از نیروهای اثرگذار حوزه سیاسی به وفور مشاهده می‌شود.

نظری‌خانقاه ادامه داد: انتظار ما از دولت این است که با داشتن بانک اطلاعات جامع توسعه سیاسی و اقتصادی محقق و در این زمینه انتظار می‌رود تقسیمات کشوری نیز جدی گرفته شده و آن‌جا که لازم باشد مباحث قومی و مذهبی را در نظر بگیرد.

وی بیان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های توسعه متوازن و پایدار جزو اولویت‌های اساسی بوده و در این زمینه به دور از تمرکزگرایی، استفاده از ظرفیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها نتیجه‌بخش خواهد بود.

انتهای پیام
captcha