اجرای بانوان نماینده استان تهران در مسابقات سراسری قرآن + عکس
کد خبر: 3934457
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷

اجرای بانوان نماینده استان تهران در مسابقات سراسری قرآن + عکس

نمایندگان استان تهران در بخش بانوان چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن صبح امروز با حضور در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران به صورت ویدئوکنفرانس به اجرای تلاوت پرداختند.

اجرای بانوان نماینده استان تهران در مسابقات سراسری قرآن + عکس

به گزارش ایکنا، مسابقات بخش بانوان چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم صبح امروز، 20 آبان‌ماه نیز با رقابت نمایندگان استان تهران ادامه یافت.

این شرکت‌کنندگان در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران مستقر شدند تا به صورت ویدئوکنفرانسی به اجرای خود بپردازند و اعضای هیئت داوران نیز در ساختمان امام خمینی(ره) سازمان اوقاف و امور خیریه مستقر بودند.

استان تهران در بخش بانوان 14 نماینده دارد. سه نفر در رشته حفظ 20 جزء‌ قرآن کریم، شش نفر در رشته حفظ کل قرآن، سه نفر در رشته ترتیل، یک نفر در رشته دعا‌خوانی و یک نفر در رشته قرائت تحقیق حضور داشته‌اند.



در این روز همچنین نمایندگان استان‌های کردستان، گیلان و همدان نیز با حضور در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خود در مسابقات حضور یافتند. در این دوره از مسابقات و در بخش بانوان استان کردستان، سه نماینده؛ استان گیلان، هشت نماینده و استان همدان نیز چهار نماینده دارد.

یادآور می‌شود، چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امسال در بخش بانوان به صورت ویدئوکنفرانسی و در بخش آقایان نیز به صورت ضبط تلاوت در استودیوهای سازمان صداوسیما و پخش و داوری در هفته دوم آذرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha