انتشار زمان‌بندی چهل‌وسومین مسابقات سراسری قرآن + جدول
کد خبر: 3932992
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

انتشار زمان‌بندی چهل‌وسومین مسابقات سراسری قرآن + جدول

جدول زمانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو بخش بانوان و آقایان اعلام شد و بر اساس آن بانوان برای رقابت به صورت ویدئوکنفرانسی و آقایان برای ضبط تلاوت و محفوظات در مراکز استانی حضور می‌یابند.‌

انتشار جدول زمانبندی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن + جدول زمانی

به گزارش ایکنا، جدول زمانبندی اجرای شرکت کنندگان در بخش بانوان و آقایان چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اعلام شد که براساس آن شرکت‌کنندگان در بخش آقایان از ۱۷ تا ۲۲ آبان و بانوان نیز از ۱۸ تا ۲۳ آبان رقابت خود را برگزار می‌کنند.

با توجه به مجازی شدن مسابقات در چهل و سومین دوره، بانوان از طریق ویدئو کنفرانسی و به صورت زنده رقابت خود را در تاریخ‌های اعلام شده برگزار می‌کنند و آقایان نیز در تاریخ‌های یاد شده صرفاً برای ضبط تلاوت و ارائه محفوظات خود به مراکز استانی مراجعه می‌کنند.

براساس جدول منتشرشده در بخش بانوان رقابت‌ها از تاریخ ۱۸ آبان‌ماه و با رقابت شرکت کنندگان استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، قزوین، لرستان و مرکزی آغاز می‌شود و با رقابت نمایندگان استان‌های فارس البرز و اصفهان در روز ۲۳ آبان‌ماه پایان می‌یابد.

در بخش آقایان نیز ضبط تلاوت‌ها از ۱۷ آبان‌ماه و با ضبط تلاوت نمایندگان استان‌های قم، فارس، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، البرز و اصفهان آغاز و در ۲۲ آبان ماه با ضبط تلاوت نمایندگان استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ایلام، زنجان، کرمان، کهکیلویه و بویراحمد و هرمزگان به پایان می‌رسد.

یادآور می‌شود در بخش آقایان پس از ضبط تلاوت‌های صورت گرفته در تاریخ اعلام شده، از هشتم آذرماه به صورت زنده و همراه با پخش تلویزیونی مورد قضاوت تیم داوری قرار می‌گیرد.

چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو بخش بانوان و آقایان با حضور ۲۳۰ شرکت‌کننده و شش گروه مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی برگزار می‌شود. این برای نخستین بار است که مسابقات سراسری قرآن به این شیوه برگزار می‌شود.

 انتشار جدول زمانبندی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن + جدول زمانی

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha