دوره تربیت معلم کتب درسی قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 4171070
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹

دوره تربیت معلم کتب درسی قرآن برگزار می‌شود

دوره تربیت مربی قرآن مدرسه‌ای از سوی مؤسسه رضوان تهران برگزار می‌شود.

دوره تربیت مربی قرآن مدرسه‌ای

حمیدرضا محصل، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآنی رضوان تهران در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: دوره تربیت مربی قرآن مدرسه‌ای ویژه مقطع ابتدایی نوبت اول و دوم و دوره اول متوسط با مجوز آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره فوق به منظور بهره‌مندی آموزگاران مقطع ابتدایی و متوسطه اول از آموزش اصولی و تخصصی درس آموزش قرآن و کتاب هدیه‌های آسمانی است، ادامه داد: این دوره به صورت آنلاین و مجازی با سرفصل‌هایی چون روش تدریس قرآن به گروه‌های سنی مختلف کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسال، مخاطب‌شناسی و آشنایی اجمالی با روانشناسی کودکان، نحوه طرح درس‌نویسی، روش‌های تقویت هوش و حافظه، تقویت خلاقیت و روش‌های تدریس روخوانی و روان‌خوانی و مفاهیم و پیام‌های قرآنی ویژه تمامی علاقه‌مندان و معلمان برگزار می‌شود.

محصل با اشاره به ثبت دوره تربیت معلم قرآن در سامانه جامع(LTMS) آموزش‌های ضمن خدمت فرهنگیان، تصریح کرد: در پایان این دوره به افرادی که حد نصاب لازم را کسب کنند گواهینامه از سوی مؤسسه رضوان با همکاری دارالقرآن آموزش و پرورش و مؤسسه شهید مهدوی (دارنده مجوز صدور گواهینامه با مجوز آموزش و پرورش) صادر می‌شود.

وی تأکید کرد: از مزایایی شرکت در این دوره معرفی معلمان به منظور تدریس قرآن به مدارس و بهره‌مندی از ظرفیت معلمان آموزش دیده در مؤسسه است.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌های 09125081194 و 09193227752 تماس بگیرند. همچنین مؤسسه رضوان در پیام‌رسان‌های تلگرام، سروش، بله و ایتا دارای کانال اطلاع‌رسانی به نشانی rezvanadmin@ است.

انتهای پیام
captcha