ثبت‌نام مدرسه مجازی حفظ و قرائت قرآن آغاز شد
کد خبر: 4146959
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

ثبت‌نام مدرسه مجازی حفظ و قرائت قرآن آغاز شد

ثبت‌نام دوره‌های رایگان مدرسه مجازی حفظ و قرائت قرآن، تحت نظارت مؤسسه رضوان تهران آغاز شد.

مدرسه مجازی حفظ و قرائت قرآن

حمیدرضا محصل، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رضوان تهران در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: همزمان با اتمام سال تحصیلی و اوقات فراغت دانش‌آموزان، مدرسه مجازی حفظ و قرائت قرآن مؤسسه اقدام به ثبت‌نام رایگان از دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان پیش از ثبت‌نام تعیین سطح شده و براساس توانمندی به دوره مربوطه راهنمایی می‌شوند، بیان کرد: هزینه این دوره به واسطه همراهی خیرین قرآنی تأمین شده است و تدابیری اندیشیده شده تا این دوره‌ها به تفکیک در دو بخش پسران و دختران در پایه تحصیلی پنجم تا نهم برگزار شود.

محصل با اشاره به آموزش‌های مدرسه که در بستر مجازی و به صورت آنلاین انجام می‌شود، افزود: کلاس‌های مدرسه مجازی با همکاری دارالقرآن بشری تحت نظارت آموزش و پرورش منطقه ۱۴ و با همراهی دارالقرآن پیام غدیر تشکیل می‌شود.

مدیر مؤسسه رضوان اضافه کرد: دوره‌های حفظ شامل حفظ جزء سی‌ام و سایر اجزاء (ترتیبی) و سوره‌های کوتاه و حفظ موضوعی) و قرائت قرآن نیز شامل سطوح مبتدی تا پیشرفته، چون آشنایی با روخوانی و روان‌خوانی، صوت و لحن و نکات تجویدی و فنون قرائت است.

وی یادآور شد: کلاس‌های حفظ طی ۱۲ جلسه در ماه (سه روز در هفته) و کلاس‌های قرائت هشت جلسه در ماه (طی دو روز در هفته) تشکیل می‌شود.

دانش‌آموزان علاقه‌مند برای ثبت‌نام می‌توانند مشخصات خود را به شماره ۰۹۰۲۶۶۲۱۷۰۳ ارسال کنند. 

انتهای پیام
captcha