کسب رتبه برتر فعالیت‌های قرآنی کشور توسط دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4162521
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶

کسب رتبه برتر فعالیت‌های قرآنی کشور توسط دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری

با توجه به ارزیابی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور، دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در بین ۳۱ استان کشور حائز رتبه برتر و نمره شایسته فعالیت‌های قرآن و عترت(ع) شد.

قرآن و عترت

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، رضا قاسمی‌‌نژاد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با توجه به ارزیابی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور، دانشگاه آزاد اسلامی استان در بین ۳۱ استان کشور حائز رتبه برتر و نمره شایسته فعالیت‌های قرآن و عترت(ع) شد.

وی برجسته‌ترین فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری را فعالیت‌های قرآنی اعلام کرد و افزود: این دانشگاه در سال ۱۴۰۱ در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی برنامه‌ها اقدامات خوبی از جمله برگزاری مسابقات سراسری قرآن و عترت در بخش کتبی، شفاهی و جشنواره هنر، ادبیات و پژوهش دینی انجام داد.

قاسمی‌نژاد تصریح کرد: فضاسازی دانشگاه در هفته قرآن و عترت، برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم، کلاس‌های قرآنی، دوره‌های مختلف روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، کرسی‌های تلاوت قرآن کریم، کارگاه‌های تدبر در قرآن کریم، دوره آموزشی روش صحیح خوانی قرآن کریم و دوره آموزشی تجوید قرآن کریم فعالیت‌های انجام شده در سال ۱۴۰۱ ویژه استادان، کارمندان و دانشجویان است.

این مقام مسئول یادآور شد: پس از ارزیابی دبیران قرآنی واحد‌های دانشگاهی سراسر کشور، سعید بقایی دبیر شورای قرآن وعترت دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری عنوان دبیر نمونه و برتر استانی را به خود اختصاص داد.

وی افزود: همچنین دبیران شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در رتبه‌های بعدی این ارزیابی قرار گرفتند.

قاسمی نژاد در پایان تصریح کرد: مرحله مقدماتی بیست‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن و عترت ۲۲ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور هزار و ۷۰۰ دانشجو و استاد در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

انتهای پیام
captcha