برگزاری دوره بازآموزی طرح «بشری» در مؤسسه مکتب نرگس رباط کریم
کد خبر: 4141139
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵

برگزاری دوره بازآموزی طرح «بشری» در مؤسسه مکتب نرگس رباط کریم

دوره بازآموزی جاماندگان از آزمون طرح «بشری» مؤسسه مکتب نرگس رباط‌ کریم و شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب حد نصاب لازم نشدند، در حال برگزاری است.

دوره  طرح «بشری» در مؤسسه مکتب نرگس رباط کریمزهرا درخشانی، مدیر مؤسسه مکتب نرگس رباط‌کریم در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: طرح آموزش نوین قرآن با عنوان «بشری» با حضور قریب ۱۱۰ شرکت‌کننده در مؤسسه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه طرح فوق از سوی معاونت قرآن و عترت ارشاد و به منظور ارتقای سطح علاقه‌مندی و انس مردم به آموزش و فراگیری قرآن و تحت نظارت مدیرکل آموزش و برنامه‌ریزی معاونت در سراسر کشور در حال برگزاری است، ادامه داد: این دوره با تدریس خدیجه بخشی و کمک‌مدرس، خانم نامدار همراه بود که طی آن آموزش روخوانی و الفبای قرآنی به صورت ساده و قابل درک برای تمامی بانوان و آقایان علاقه‌مند ارائه شد.

درخشانی اضافه کرد: آزمون این طرح انجام شد و حدود ۲۵ نفر از شرکت‌کنندگان، حد نصاب لازم را کسب کردند و سایرین در قالب ۱۰ گروه به بازآموزی مطالب و محتوای ارائه شده (به صورت مجازی و دو کلاس حضوری)، می‌پردازند تا پس از موفقیت در آزمون این دوره، گواهینامه صادر شود.

در خبر دیگری از این مؤسسه آمده است؛ ثبت‌نام دوره تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی قرآن تحت نظارت سازمان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کشور از سوم خردادماه ویژه مربیان با سابقه تدریس برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌های ۵۶۴۲۹۴۵۹ تماس بگیرند.

همچنین مؤسسه مکتب نرگس دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در رباط‌کریم در خیابان شهید نظر بیگی (گرجی)، کوچه شهید سعید بهاری، پلاک ۲۸ قرار دارد.

انتهای پیام
captcha