۵۴۰ واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم اردبیل می‌شود
کد خبر: 4072203
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵

۵۴۰ واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم اردبیل می‌شود

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 540 واحد تحویل مردم استان می‌شود و تسهیلات ارائه شده در مرکز استان 350 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 300 میلیون تومان است و هر پیمانکاری که بخواهد از تکنولوژی‌های نوین استفاده کند 20 درصد به این رقم افزوده می‌شود.

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، محبوب حیدری،‌ مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اردبیل، ۲۹ تیرماه، در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: طبق تمهیدات به عمل آمده با سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان 52 کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل افتتاح می‌شود که ارزش ریالی این پروژه 980 میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: علاوه بر این 52 کیلومتر 50 کیلومتر تا پایان فصل کاری امسال اضافه می‌شود که برای هر کیلومتر راه 25 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: برای احداث تونل دوم و پل‌های خاص اعتبارات هزینه‌ای دوبرابر خواهد بود که تمهیدات لازم در این زمینه به کار گرفته خواهد شد.

حیدری اظهار کرد: برای اجرای پروژه‌های در دست احداث اعتباری در حدود 7500 تا 8000 میلیارد تومان اعتبار لازم است که خوشبختانه تمامی شریان‌های استان دارای ردیف ملی است و در بودجه 1401 پروژه سربند _ مشگین‌شهر و رضی _ گرمی _ صحرا نیز دارای ردیف ملی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در بحث تولید نهضت ملی مسکن کل ثبت‌نامی‌ها در استان 93392 نفر است که واجد شرایط‌ها 34262 نفر و تایید نهایی 22378 واحد انجام یافته و افتتاح حساب برای 8298 واحد رقم خورده است.

حیدری افزود: در ماه آینده زمین نهضت ملی مسکن تامین و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و زمین تامین شده برای نهضت مسکن جزو بهترین‌هاست و مکان‌یابی در استان در بهترین نقطه شهر خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: 540 واحد تحویل مردم استان می‌شود و تسهیلات ارائه شده در مرکز استان 350 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 300 میلیون تومان است و هر پیمانکاری که بخواهد از تکنولوژی‌های نوین استفاده کند 20 درصد به این رقم افزوده می‌شود.

انتهای پیام
captcha