۲۰۰۰ میلیارد تومان منابع از سفر رئیس‌جمهور به اردبیل اختصاص یافت
کد خبر: 4078486
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

۲۰۰۰ میلیارد تومان منابع از سفر رئیس‌جمهور به اردبیل اختصاص یافت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: امسال از سفر رئیس‌جمهور به استان 2 هزار میلیارد تومان منابع اختصاص یافته و در تلاش هستیم تا تخصیص سایر منابع و تعهدات در فصل کاری رقم بخورد.

داود شایقی رئیس سازمان برنامه و بودجه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، داود شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل، ۲۵ مردادماه، در دیدار با مسئولان استان اردبیل اظهار کرد: اختصاص اعتبارات به استان اردبیل در موعد مقرر سازمان برنامه و بودجه با اولویت‌بندی و اعتبارات مورد نیاز جزو اولویت‌های اساسی بوده و درصدد هستیم اجرای طرح‌های زیربنایی را تکمیل و بهره‌برداری کنیم.

وی بیان کرد: اختصاص عمده اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان به صورت نقدی در نظر گرفته شده و در این زمینه اجرای طرح‌های زیربنایی استان به عنوان اولویت اساسی مورد توجه است و درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم که این موضوع برای ما بسیار قابل توجه است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌ها با توجه به اولویت‌بندی پروژه‌های زیربنایی جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه راه‌آهن اردبیل، تکمیل بزرگراه‌ها و طرح‌های اقتصادی در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور منابع خوبی از ردیف ملی و استانی به پروژه‌ها اختصاص یافته است.

شایقی تصریح کرد: در طول 10 ماه گذشته از سفر رئیس‌جمهور به استان 2 هزار میلیارد تومان منابع اختصاص یافته و به همین منظور در تلاش هستیم تا تخصیص سایر منابع و تعهدات در فصل کاری رقم بخورد و بتوانیم جذب اعتبارات را در اسرع وقت و به صورت مناسب انجام دهیم و تحرک اقتصادی و اشتغال‌زایی را به صورت ملموس شاهد باشیم.

وی اظهار کرد: تسریع و عملیاتی‌سازی پروژه‌های مصوب در دستور کار قرار گرفته که به همین منظور امسال درصدد تخصیص بخش عظیمی از تعهدات سفر و منابع مورد نیاز هستیم.

انتهای پیام
captcha