المان‌های شهری در شأن و جایگاه شهدا طراحی شود
کد خبر: 4028438
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

المان‌های شهری در شأن و جایگاه شهدا طراحی شود

سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: المان‌های شهری به نام شهدا باید با اهداف انتقال فرهنگ شهادت به نسل آینده باشد و در شأن و جایگاه شهدا طراحی شود.

جلسه کارگروه فنی کنگره شهدای استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان، سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل، 23 دی‌ماه در جلسه کارگروه فنی کنگره شهدای استان اردبیل، اظهار کرد:  المان‌های شهری به نام شهدا باید با اهداف انتقال فرهنگ شهادت به نسل آینده باشد و در شأن و جایگاه شهدا طراحی شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ جبهه و شهادت باید در عمل ترویج یابد نه در گفتار، افزود: به‌مناسبت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام در استان در راستای ارتقای معیشت عمومی و فرهنگ جهادی باید نهایت بهره‌برداری را داشته باشیم، چراکه تمام تلاش و نیت آن مردان پاک خدا ایجاد آرامش و آسایش مردم این مرز و بوم بوده است.

میرجعفریان انتقال حس فرهنگ نوع‌دوستی و ایثار و شهادت برای نسل آینده را در عمل دانست و گفت: حتما با اسم و نیت شهدای والامقام حل مشکلات و معضلات مناطق محروم به نتیجه خواهد رسید و باید عناوینی در حوزه‌های مختلف به نام شهدا طراحی برای همیشه به یادگار بماند.

سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل ادامه داد: می‌توانیم به تعداد سرداران نامی استان مجتمع‌های مختلف فرهنگی یا عمرانی بنا کنیم و همچنین به تعداد عملیات‌ها پارک عمومی تأسیس شود و یا به تعداد شهدای به‌نام، مدرسه‌سازی انجام شود.

وی تصریح کرد: محتوا باید در شأن و جایگاه شهدا برنامه‌ریزی شود و اصل قضیه اثر فیزیکی و معنوی کنگره بر بدنه جامعه است که لازم و ضروری است تا دستگاه‌های اجرای علی‌رغم وظایف اداری، اقدامات جهادی  را در کنگره شهدا انجام دهند.

انتهای پیام
captcha