خون مقدس شهدا ما را به ظهور امام عصر(عج) وصل می‌کند
کد خبر: 4027304
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
آیت‌الله عاملی:

خون مقدس شهدا ما را به ظهور امام عصر(عج) وصل می‌کند

امام جمعه اردبیل، گفت: خون‌ مقدس شهدای والامقام، برکت دارد و ما را به ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) وصل می‌کند، پس بایستی تا می‌توان فرهنگ شهادت و احساسات والدین و فرزندان شهدا را به جامعه انتقال داد.

آیت الله سیدحسن عاملی امام جمعه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، 19 دی‌ماه، در دیدار با خانواده شهید والامقام «قادر عبداللهی» در اردبیل، اظهار کرد: این خون‌های مقدس برکت دارد و ما را به ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) وصل می‌کند، پس بایستی تا می‌توان فرهنگ شهادت و احساسات والدین و فرزندان شهدا را به جامعه انتقال داد.

وی، با بیان اینکه مادران و پدران شهدا همیشه در غم و غصه فرزندان خود عمری سپری کرده‌اند، تصریح کرد: شهدا و خانواده‌های معظمشان، ولی‌نعمتان ما هستند و نباید ولی‌نعمتان خود را فراموش کرد.

امام‌جمعه اردبیل، با تأکید بر اینکه شهدا در راه عزت و سربلندی کشور جان خود را فدا کردند، بیان کرد: به برکت خون مطهر شهدا دشمن جرأت تعرض به کشور ما را ندارد و نیز شهید زنده است و در همه جا حضور دارد و خوبی‌ها و برکتش همه جا به ما می‌رسد.

عاملی اظهار کرد: امید می‌رود در راستای رفع مشکلات موجود دست به دامان شهدای والامقام شویم و برگزاری یادواره‌های شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را هرگز به باد فراموشی نسپاریم چرا که تک تک ما در قبال شهدای والامقام رسالت و وظایف خطیر و حساسی بر عهده داریم که باید مورد توجه واقع شود.

در این دیدار، مسئولان استانی حضور داشتند و حاضران با سلام و صلوات به روح شهید تازه تفحض شده قادر عبداللهی و والدین معظم شهید یادشان را گرامی داشتند.

انتهای پیام
captcha