اعتقاد و ایمان رزمندگان رمز موفقیت آن‌ها در عملیات کربلای ۴ و ۵ بود
کد خبر: 4028995
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

اعتقاد و ایمان رزمندگان رمز موفقیت آن‌ها در عملیات کربلای ۴ و ۵ بود

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: ایثار، گذشت، اعتقاد و ایمان رزمندگان اسلام سبب شده تا با وجود مشکلات و سختی‌هایی که در اجرای عملیات کربلای 4 و 5 وجود داشته، ایران اسلامی پیروز این عملیات افتخارآفرین شود.

سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، 26 دی‌ماه، در یادواره شهدای عملیات کربلای ۴ و ۵ شهرستان مشگین‌شهر، اظهار کرد: روند اجرایی عملیات کربلای 5 در بخش شمالی بسیار گسترده بود و در عملیات کربلای 4 رزمندگان با تمام توان در مقابل آتش بی‌امان دشمن ایستادگی کردند.

وی افزود: ایثار، گذشت، اعتقاد و ایمان رزمندگان اسلام باعث شد تا با وجود مشکلات و سختی‌هایی که در اجرای عملیات وجود داشت ایران اسلامی پیروز این عملیات افتخارآفرین شود.

محمدی‌اصل بیان کرد: درس‌گرفتن از جنگ هشت سال دفاع مقدس با پیروی از مقام معظم رهبری ادامه آرمان‌ها و اهداف شهدای انقلاب اسلامی است که پیرو مکتب امام حسین(ع) هستند و با ایثارگری‌های خود کاری انجام داده‌اند که ایمان و شهامت در آن موج می‌زند و این همان ادامه راه شهدای وارسته است که باید در جامعه اسلامی ادامه یابد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: ایران اسلامی به داشتن چنین رزمندگانی افتخار می‌کند که در مقابل شلیک یک تیر را بر مقر دشمنان ایران اسلامی روانه می‌کنند که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت و اساسی است و باید مورد توجه واقع شود، چرا که این موضوع بیش از پیش مورد توجه است.

وی تصریح کرد: امروز جنگی بسیار سخت‌تر از جنگ سخت داریم که آن هم جنگ سایبری و اقتصادی با فضای مجازی است که به همین منظور رسانه‌ها و تبلیغات حرف اول را می‌زند و امری لازم و اساسی است تا این برنامه‌ها برای مقابله با هجمه دشمنان موفق عمل کند و مدیریت اساسی و منسجم در این زمینه داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha