تفسیر راه شهدا جوابگوی توطئه‌های دشمنان شد
کد خبر: 4032277
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

تفسیر راه شهدا جوابگوی توطئه‌های دشمنان شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: حریت و استقلال شهدا قوام دهنده راه آن‌ها در جامعه اسلامی بوده که دشمنان نتوانستند بر علیه نظام مقدس انقلاب اسلامی و شهدا هیچ راهی پیش ببرند و بی‌شک تفسیر راه شهدا بود که جوابگوی توطئه‌های دشمنان شد.

میثم فیاضی سپاهبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، نهم بهمن‌ماه، در همایش شهدای روحانی، بصیرت سیاسی و انقلاب استان اردبیل، اظهار کرد: فرهنگ شهدا در برابر تمام توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد، بنابراین انقلابی که در طریقه ایام‌الله دهه فجر قوام و هویت پیدا کرده به خاطر خون پاک شهدا و تداوم راه آن‌هاست.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی و شجره طیبه شهدا به کوری چشم دشمنان انقلاب به عنوان تنها انقلاب در جهان اجازه نداده‌ است که دشمنان بر علیه نظام و انقلاب توطئه کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ادامه داد: دشمنان همواره جنگ روانی را تحمیل کردند تحریم‌ها را به ملت وارد کردند، انواع دشمنی‌ها را انجام دادند اما نتوانستند قدمی بردارند و جوابی نگرفتند.

فیاضی ادامه داد: حریت و استقلال شهدا قوام دهنده راه آن‌ها در جامعه اسلامی بوده که دشمنان نتوانستند بر علیه نظام مقدس انقلاب اسلامی و شهدا نتوانستند هیچ راهی پیش ببرند و بی‌شک تفسیر راه شهدا بود که جوابگوی توطئه‌های دشمنان شد.

وی اظهار کرد: با اندیشه مقاومت و مکتب حاج قاسم توانستیم در برابر دشمنان انقلاب و اسلام ایستادگی کنیم و این اندیشه‌ای بزرگ است که توانسته فرهنگ حریت و استقامت و استکبارستیزی و استبدادستیزی را در برابر دشمنان رقم بزند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ادامه داد: شهدا توانسته‌اند این اهداف والامقامی را در جامعه تبیین کند که در حقیقت برای اعتلای مبنی معرفتی است و قدم‌هایی که در این زمینه برداشته شده است که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری به این مهم پی می‌بریم که زنده نگهداشتن یاد شهدا کم‌تر از یاد شهدا نیست و بی‌شک تا یاد شهدا هست حیات و جاودانگی هست.

فیاضی افزود: اگر حوزه اندیشه و ایستادگی باشد توجه شهدا دیده می‌شود و این در تمامی حوزه‌ها مشخص است، به طوری که اخیرا وزیر خارجه آمریکا به صورت رسمی بر شکست در فشار حداکثری جمهوری اسلامی اعتراف کرد.

وی اظهار کرد: اندیشه مقاومت در برابر استبداد و استکباریت دشمنان با راسخیت و مقاومت رقم خورده و همایش شهدای روحانی راهی برای استمداد از شهدا و ادامه راه و تداوم شهدا و نام آن‌ها است تا جامعه و انقلاب به اهداف خود دست یابد.

انتهای پیام
captcha