مسابقات بخش آوایی جشنواره قرآنی هدهد در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4017611
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

مسابقات بخش آوایی جشنواره قرآنی هدهد در اردبیل برگزار شد

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، گفت: مرحله دانشگاهی مسابقات بخش آوایی بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت هدهد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.

مسابقات بخش آوایی جشنواره قرآنی هدهدبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهروز دادخواه، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دهم آذرماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: مرحله دانشگاهی مسابقات بخش آوایی بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت هدهد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.

وی بیان کرد: این دوره از مسابقات در سه گروه اساتید، کارکنان و دانشجویان در 13 رشته قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ یک جزء، سه جزء، پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم، اذان، ترجمه‌خوانی، آیین سخنوری، دعا و مناجات‌خوانی، حفظ و ترجمه سوره انسان و با حضور بیش از 80  نفر از عاشقان و دلدادگان قرآن در سالن شهیدان نوعی‌اقدم در دو نوبت صبح و عصر در گروه برادران و در سالن جلسات دانشکده دندانپزشکی مجتمع شهید سردار سلیمانی دانشگاه در نوبت صبح در گروه خواهران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، گفت: تیم داوری این دوره از مسابقات متشکل از هشت نفر به سرپرستی قاری و داور بین المللی قرآن کریم استاد حاج رضا محمدپور به امر داوری این مسابقات پرداختند.

دادخواه بیان کرد: اسامی نفرات راه یافته به مرحله کشوری در 9 رشته  و سایر نفرات برگزیده هر بخش ظرف روزهای آتی به سمع و نظر علاقه‌مندان قرآنی خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha