مجتمع گلخانه‌ای پارس‌آباد 10 هزار نفر را صاحب شغل می‌کند
کد خبر: 4007116
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴

مجتمع گلخانه‌ای پارس‌آباد 10 هزار نفر را صاحب شغل می‌کند

وزیر جهاد کشاورزی گفت: با بهره‌برداری از مجتمع گلخانه‌ای پارس‌آباد، 10 هزار نفر صاحب شغل می‌شوند که این مسئله منطقه را از چالش مهم بیکاری رها می‌کند.

رضازاده// مجتمع گلخانه‌ای پارس‌آباد 10 هزار نفر را صاحب شغل می‌کندبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی، 30 مهرماه، در بازدید از پروژه‌های شهرستان پارس‌آباد، اظهار کرد: در حال حاضر به‌عنوان یکی از اولویت‌های اساسی به دنبال توسعه حوزه اقتصادی استان اردبیل با توجه ویژه به بخش کشاورزی هستیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر بزرگترین مجتمع گلخانه‌ای کشور در مغان با مساحت یک هزار و 600 هکتار در حال اجراست که یک فضای بسیار مستعد برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده و درصدد هستیم با بهره‌برداری کامل از این مجتمع زمینه اشتغال 10 هزار نفر را فراهم و چالش‌های موجود در این زمینه را برطرف‌سازی کنیم.

ساداتی‌نژاد اظهار کرد: بهره‌برداری از این مجتمع گلخانه‌ای زمینه تولید 400 هزار تن محصول را در استان محقق کرده و در تلاش هستیم با اقدامات انجام یافته، شاهد تحول و انقلابی عظیم در حوزه کشاورزی منطقه باشیم که به همین منظور اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم در حال انجام است.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: تمام تلاش و جدیت وزارت جهاد کشاورزی، به دست آوردن جایگاه واقعی بخش کشاورزی استان اردبیل است که در این زمینه انتظار داریم مسئولان و دستگاه‌های مربوطه با ورود به این حوزه، شرایط خوب و پرثروت در بخش کشاورزی را رقم بزنند.

انتهای پیام
captcha