مسکن اقدام ملی به خانوارهای مستعد در کشور تحویل داده می‌شود
کد خبر: 4007084
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

مسکن اقدام ملی به خانوارهای مستعد در کشور تحویل داده می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: با تمهیدات به عمل آمده و شناسایی خانوارهای مستعد و احصای آن‌ها درصدد هستیم تا با کمک دولت، واحدهای مسکونی باکیفیت تحویل آن‌ها داده و به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم طرح مسکن وارد دلال‌بازی شود.

رضازاده// مسکن اقدام ملی به خانوارهای مستعد در کشور تحویل داده می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، رستم قاسمی،  وزیر راه و شهرسازی، 30 مهرماه در مراسم آغاز عملیات احداث چهار هزار واحد مسکن در استان اردبیل، اظهار کرد: برخی حاشیه‌سازی‌ها در دولت گذشته مورد غفلت واقع شد که به همین منظور دولت سیزدهم درصدد است در سال اول ساخت دو میلیون واحد مسکن را به سرعت شروع کند و به همین منظور هیچ مانعی در مسیر اجرایی شدن پروژه جهش تولید مسکن باقی نمانده است.

قاسمی اظهار کرد: اجرای این پروژه را متناسب با نام‌نویسی تحویل خواهیم داد و با شروع اجرای این طرح درصدد مطلوب شدن کارها هستیم که این مسئله به‌عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

وی تصریح کرد: تلاش مسئولان و دستگاه‌های مربوطه در احداث 20 هزار واحد در فاز نخست شایسته تقدیر و قدردانی بوده و در این زمینه بانک‌های عامل موظف هستند تا تسهیلات 400 میلیون تومانی را در مراکز استان‌ها و 350 میلیون تومانی را در شهرهای کوچک پرداخت کنند.

 وزیر راه و شهرسازی گفت: سهمیه استان اردبیل در این طرح 80 هزار واحد است که به همین منظور با تمهیدات به عمل آمده و شناسایی خانوارهای مستعد و احصای آن‌ها درصدد هستیم تا با کمک دولت واحدهای مسکونی باکیفیت تحویل آن‌ها دهیم و به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم طرح مسکن وارد دلال‌بازی شود.

انتهای پیام
captcha