ارسال آثار جشنواره قرآن و عترت دانشجویان اردبیل تمدید شد
کد خبر: 4004598
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

ارسال آثار جشنواره قرآن و عترت دانشجویان اردبیل تمدید شد

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، مهلت ارسال آثار دانشجویانی که در رشته‌ها و بخش‌های مختلف سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان شرکت نموده‌اند، تا 15 آبان‌ماه تمدید شد.

رضازاده// ارسال آثار جشنواره قرآن و عترت دانشجویان اردبیل تمدید شدعباس فنی‌اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، مهلت ارسال آثار دانشجویانی که در رشته‌ها و بخش‌های مختلف سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان شرکت نموده‌اند، تا 15 آبان‌ماه تمدید شد.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان واجد شرایط برای ارسال آثار رشته‌های بخش  ادبی، هنری، پژوهشی، فناوری، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و نوآفرینی قرآنی و همچنین تلاوت‌های بخش آوایی، اذان و تواشیح می‌توانند تا فرصت تعیین شده در این جشنواره شرکت کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به واحد قرآن و عترت واقع در ساختمان آیت‌الله مشکینی تحویل و یا به شماره واتس‌آپ ۰۹۱۴۱۶۴۹۱۲۰ ارسال نمایند.

فنی‌اصل، ادامه داد: تولید محتوا و گسترش اجرای برنامه‌های قرآنی یکی از مسائل حائز اهمیت و اساسی بوده که انتظار می‌رود در این زمینه اقدامات لازم و اساسی انجام یابد.

انتهای پیام
captcha