ویژه برنامه‌های نهم ربیع‌الاول با محوریت قرآن و عترت در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4005239
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

ویژه برنامه‌های نهم ربیع‌الاول با محوریت قرآن و عترت در اردبیل برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: ویژه برنامه‌های نهم ربیع‌الاول با محوریت قرآن و عترت در 5 بخش در کانون‌های منتخب مساجد اردبیل برگزار می‌شود.

رضازاده// ویژه برنامه‌های نهم ربیع‌الاول با محوریت قرآن و عترت در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، ‌24 مهرماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل اظهار کرد: ویژه برنامه‌های نهم ربیع‌الاول با محوریت قرآن و عترت در 5 بخش قرآنی، فرهنگی، هنری، کتاب‌خوانی و فضای مجازی در کانون‌های منتخب مساجد اردبیل برگزار می‌شود.

وی ضمن تبریک به مناسبت آغاز امامت ولی عصر(عج) نیز گفت: محور قرآن و عترت شامل برگزاری برنامه اُنس با قرآن کریم، ختم صلوات به نیت حضرت مهدی(عج)، برگزاری مراسم ادعیه‌خوانی، برگزاری جلسات تفسیر، حلقه‌های تربیتی «انتظار چیست؟ منتظر کیست؟» در نظر گرفته شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، ادامه داد: برگزاری برنامه‌های مختلف با موضوع سبک زندگی مهدوی و انتظار، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، کاروان‌های شادی، پخش نذورات و کمک‌های مومنانه، کمک به نیازمندان، تأمین مواد غذایی نیازمندان در این ایام انجام خواهد یافت.

سقاء اظهار کرد: همچنین در این ایام فضاسازی مسجد، برنامه‌های مختلف کتاب‌خوانی، شنبه‌های کتاب با موضوع کتب مهدوی، رونمایی کتاب مهدوی و هدیه کتب مهدوی به ویژه برای کودکان و نوجوانان، برگزاری مسابقات عکس و نقاشی کودکان، برگزاری محفل شعر مهدوی، تهیه نشریات و بروشور و روزنامه دیواری نیز از اهم مواردی است که در این ایام انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha