فراخوان تولیدات رسانه‌ای جشنواره قرآن و عترت دانشجویان اردبیلی اعلام شد
کد خبر: 3997718
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

فراخوان تولیدات رسانه‌ای جشنواره قرآن و عترت دانشجویان اردبیلی اعلام شد

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: فراخوان تولیدات رسانه‌ای قرآنی، ادبی و هنری جشنواره قرآن و عترت دانشجویان اردبیلی اعلام شده است.

رضازاده// فراخوان تولیدات رسانه‌ای جشنواره قرآن و عترت دانشجویان اردبیلی اعلام شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، عباس فنی‌اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، 24 شهریورماه، در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای برگزاری جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، در نظر گرفته شده و علاقه‌مندان برای ارسال آثار تا فردا فرصت دارند.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در سه محور فناوری، فضای مجازی و توليدات رسانه‌ای قرآنی، ادبی و هنری نیز گفت: ارائه آثار در هر سه محور به تفکیک اعلام شده است.

فنی اصل، تصریح کرد: در فراخوان بخش هنری نیز رشته خوشنویسی(نستعلیق)، رشته‌های نقاشی، عكاسی و فيلم كوتاه، رشته طراحی پوستر، رشته تذهیب و رشته معرق و منبت در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، ادامه داد: محور فناوری، فضای مجازی و توليدات رسانه‌ای قرآنی در رشته‌های توليد نرم‌افزار قرآن، اپليكيشن قرآنی و كانال‌ها و صفحات مجازی قرآنی با محوریت معارف و مهارت‌های آموزشی، پژوهشی، تبليغی و ترويجی در حوزه فعاليت‌های قرآن و عترت(ع) است.

فنی‌اصل، ادامه داد: فراخوان بخش ادبی این جشنواره در رشته‌های شعر، داستان‌نویسی، نمایشنامه‌نویسی و فیلمنامه‌نویسی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حدأکثر تا مؤرخ 25 شهریور ماه، به واحد قرآن و عترت واقع در ساختمان آیت‌الله مشکینی تحویل و یا به شماره واتس‌آپ 09141649120 ارسال نمایند.

رضازاده// فراخوان تولیدات رسانه‌ای جشنواره قرآن و عترت دانشجویان اردبیلی اعلام شدرضازاده// فراخوان تولیدات رسانه‌ای جشنواره قرآن و عترت دانشجویان اردبیلی اعلام شد

انتهای پیام
captcha