دانش‌آموزان گروه سنی 12 سال به بالا در اردبیل واکسینه می‌شوند
کد خبر: 4001746
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

دانش‌آموزان گروه سنی 12 سال به بالا در اردبیل واکسینه می‌شوند

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل، گفت: دانش‌آموزان گروه سنی ۱۲ سال به بالا در مراکز واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، واکسینه می‌شوند.

رضازاده// دانش‌آموزان گروه سنی 12 سال به بالا در اردبیل واکسینه می‌شوندبه گزارش ایکنا از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل، دهم مهرماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: واکسیناسیون دانش‌آموزان گروه سنی ۱۲ سال به بالا در مراکز واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل آغاز شده است.

وی بیان کرد: روند اجرای واکسیناسیون کرونای فرهنگیان، سرعت مطلوبی به خود گرفته که در این زمینه تزریق واکسن برای دانش‌آموزان اختیاری بوده و بایستی والدین برای ثبت‌نام و دریافت نوبت به سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا به نشانی www.salamat.gov.ir مراجعه کنند.

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل، ادامه داد: مهم‌ترین عامل قطع زنجیره کرونا بر اساس آخرین یافته‌های تحقیقاتی، تزریق واکسن و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جامعه است.

ناصری تصریح کرد: تزریق واکسن برای دانش‌آموزان اجباری نیست، اما از دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها درخواست می‌شود هر چه سریع‌تر جهت تزریق واکسن اقدام کنند.

وی بیان کرد: در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ ساله‌ها در ۶ پایه تحصیلی بیش از ۱۲۴ هزار دانش‌آموز در استان اردبیل واکسینه خواهند شد.

ناصری افزود: تاکنون نزدیک به 30 هزار نفر از دانش‌آموزان استان واکسینه شده‌اند و 95 درصد معلمان دُز اول و نزدیک به 75 درصد دُز دوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha