رتبه‌بندی معلمان بازنشسته مورد توجه دولت سیزدهم باشد
کد خبر: 4007158
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱

رتبه‌بندی معلمان بازنشسته مورد توجه دولت سیزدهم باشد

امام جمعه اردبیل گفت: از دولت سیزدهم انتظار داریم رتبه‌بندی معلمان بازنشسته را مورد توجه واقع دهد چرا که کسانی که بازنشسته هستند باید مورد حمایت ویژه قرار گیرند.

رتبه‌بندی معلمان بازنشسته مورد توجه دولت سیزدهم باشدبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل، 30 مهرماه، در دیدار رئیس‌جمهور با نخبگان، علما، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم اردبیل، اظهار کرد: امروز درصدد هستیم تمام مشکلات و مسائل و دغدغه‌های استان را ارائه کرده و از ظرفیت نخبگان بهره‌مند شویم.

وی افزود: دولت‌های گذشته از یک مورد غافل شده‌اند که این موضوع لطمه جدی به حوزه‌های مختلف کشور وارد کرده است و نباید مورد بی‌توجهی واقع شود.

امام جمعه اردبیل، ادامه داد: مشکلات اقتصادی ما ریشه فرهنگی دارد و بی‌توجهی و کم‌لطفی به فرهنگ طبعاً صدمات غیرقابل جبرانی به دنبال دارد.

عاملی افزود: احساس جمعی ثروت عظیمی است و موتور محرک عظیمی است که سازندگی کشور آن را به دنبال دارد و اگر این موضوع نباشد، نظم نیست، رشوه است و بی‌احترامی به مسائل کلان کشور است.

امام جمعه اردبیل، تصریح کرد: غیرت ملی و دینی و داشتن روحیه ایثارگری و ساده‌زیستی و نظم و توجه به زمان در یک لحظه هم یک لحظه است.

عاملی بیان کرد: در حال حاضر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاوان صد سال خوردن و خوابیدن گذشته را می‌دهد و تمامی مشکلات از همین مسئله نشأت گرفته است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه هم‌اکنون به حاکمیت ملی دست یافته‌ایم که در طول چهل سال گذشته خودمان برای خودمان تصمیم می‌گیریم و بی‌تردید استقلال موضوعی استثنائی و برای همگان است و اگر خودمان برای خودمان تصمیم نگیریم، دیگران برای ما تصمیم‌گیری می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، تصریح کرد: آموزش و پرورش موضوعی است که مقام معظم رهبری به آن تأکید ویژه‌ای دارند و بایستی به این مسئله با جدیت پرداخته شود چرا که تربیت و آموزش فرزندان ما در بدنه آموزش و پرورش شکل می‌گیرد و به زودی تمامی دولتمردان این موضوع را به عینه متوجه می‌شوند.

عاملی بیان کرد: از دولت سیزدهم انتظار داریم رتبه‌بندی معلمان بازنشسته را مورد توجه واقع دهد چرا که کسانی که بازنشسته هستند باید مورد حمایت ویژه قرار گیرند.

انتهای پیام
captcha