اتمام واکسیناسیون جمعیت سالمندان مرکز استان اردبیل
کد خبر: 4002252
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

اتمام واکسیناسیون جمعیت سالمندان مرکز استان اردبیل

مدیرکل اداره بهزیستی استان اردبیل، گفت: واکسیناسیون جمعیت سالمندان مرکز استان هر دو دوز تزریق شده و از افراد جامانده نیز دعوت به شرکت در این طرح شده است.

رضازاده// اتمام واکسیناسیون جمعیت سالمندان مرکز استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهزاد ستاری، مدیرکل اداره بهزیستی استان اردبیل، ۱۲مهرماه، در برنامه گرامیداشت هفته جهانی سالمندان در اردبیل، اظهار کرد: برنامه‌ریزی در راستای ارائه خدمات به شهروندان به صورت جدی مبنای کار قرار گرفته و شعار امسال با عنوان «بهره‌مندی عادلانه همه سنین از فناوری دیجیتال» نام گرفته است.

وی بیان کرد: ارائه آموزش مهارت‌های استفاده از فضای مجازی به ویژه در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا با توجه ویژه خانواده‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل اداره بهزیستی استان اردبیل، گفت: جمعیت سالمندان استان اردبیل در طول سال‌های گذشته با روند افزایشی مواجه شده و هم‌اکنون تعداد سالمندان به مرز 119 هزار نفر رسیده و هفت هزار و 500 نفر از این سالمندان در مجموع از خدمات گوناگون بهزیستی استان اردبیل از جمله دریافت مستمری ماهانه برخوردار هستند.

ستاری تصریح کرد: ارائه خدمات خانه حمایتی و مراقبت در منزل زیر پوشش خدمات اقامتی، توانبخشی، پزشکی و فرهنگی و مراکز شبانه‌روزی نیز برای 610 نفر محقق شده که با پیش‌بینی‌های به عمل آمده تا 20 سال آینده جمعیت سالمندی استان و کشور به چهار برابر افزایش خواهد یافت.

وی اظهار کرد: واکسیناسیون جمعیت سالمندان مرکز استان نیز هر دو دوز تزریق شده و از افراد جامانده نیز دعوت به شرکت در این طرح آمده است که به همین منظور تمهیدات و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است که امیدواریم با اقدامات به عمل آمده بتوانیم به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام
captcha